< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anny

Opis bloga

Ne znam....s vremenom ce se vidjet



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
on je jednostavno najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us....
...ma vidi ga...kako je zgodan

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

super arhiva
sabina
Veki

subota, 22.09.2007.

OSTAJE NADA DA VRIJEME LIJECI SVE RANE

Sad kad sam se posteno razbudila...Mogu napisat post.
Bila sam jucer na danima vina i bilo je...Dobro!!! Mislim da je moglo bit i bolje, ali bilo je dobro...
Veceras mora biti bolje...ok?!

Pjevao je Tony... Malo je prekratko pjevao,ali lijepo pjeva...nemas kaj.
Danas pjeva Rozga i Luka...jedva cekam!!!

Znam da se Lucija super zabavila...Kao i Veky... A ja i Ana smo se isto dobro zabavljale...Ne tak super kao oni,aliJ...
Na pocetku smo Ana, Lucija i ja s Tompom i Matijom, deckima s Volavje, bili kod Sembera...Bas mi je dobro njegovo vino...Cure hocemo danas??!
A Matija i TOmpa su vec u 9 bili gotovi...Bas su mi bili smijesni.

Bila sam u kuci straha. To je ljudi moji prestrasno...Ja sam se sva tresla kad sam izasla van...Uzas!!!

I sve je bio super...bila sam super raspolozena i sve dok nismo izasle van...E, onda smo srele Daca... Jos ga ja sama ne bih primjetila, ali Lucija mi je rekla da je tu. I taman smo mirno prolazileuz njega i kad sam mislila da cu uspijet proc uz njega a da ga uopce ne dozivim, on je poceo komentirat nest da kao sad vise ne znam ni pozdravit...Onda sam ja otisla k njemu i htjela sam razgovarat s njim,ali da ostavim dojam da mi nije stalo do njega. Mislim da mi nije uspijelo. Onda je on meni opet poceo da me voli, da je uzasno ljubomoran kad razgovara,m s Marincicem..njemu to smeta...Bla bla bla...I onda je dosla jagunicka i tu sam ja pukla....
Ja sam temperamentna i eksplozivna i moje reakcije su ...ma vidjeli ste!!!
Znam da ne bih trebala razgovarat s njim,ali kaj mogu...Tak je to!!
Obecala sam da ako ga danas vidim.necu razgovarat s njim. jednostavno cu ga ignorirat!
Makar sam danas ujutro mislila da cu razg.s njim...NECU!
Vekijevi komentari, Anine poruke i Lucijine rijeci jucer...Uvjerili ste me da ga MORAM zaboravit!!! I budem...Uz vasu pomoc sigurno budem...
Stvarno vas volim...prave ste prijateljice...i PRIJATELJJ

i tako...Nisam se cula s Dinom danas...Joj...da bar on dode...Ila onaj koji mi je ful napet ali mislim a bi pao snijeg da on dode na tak nesto...

Sabina je napisala malo deprimirajuc post... iako ne znam tko su ti x x x x x x xi y...
ne znam kolko ih ima...uvjerena sam da su te jako povrijedili kad si napisala tak nesto...Nadam se da nisam ja medu njima...;)...
(ali mislim da znam tko su 2 osobe...)
Danas nam sabina plese...Moramo ju gledat...U kolko sati nastupate???

Vidjeli smo i Petra Pana jucer...I nasa Ana nije ostala ravnodusna na taj susret...

Ljudi volim vas....i to je to



| pusTI kOmEnTaRčIć (9) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.