< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anny

Opis bloga

Ne znam....s vremenom ce se vidjet



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
on je jednostavno najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us....
...ma vidi ga...kako je zgodan

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

super arhiva
sabina
Veki

četvrtak, 20.09.2007.

NIKO + ANTONIJA

Dugo nisam pisala post jel da...?! Hehe...
Ali mislim da se i dalje nije dogodilo nista zanimljivo....OSIM MOJIH SNOVA!!!!!! To nije normalno...
Ono kaj sam sanjala jucer...I ovo kaj sam sanjala danas....
Jucer sam sanjala da sam igraka nogomet s repkom i da sam zabila gol... I to s koljenom....(?!)
I onda su se kao Bernard(moj bratic) i Srna(???????) naljutili na mene pa sam ja otisla u svlacionu i onda je dosao Niko i tjesio me...I onda sam se probudilaL!!!!!!!!!!!!!!!

A ovo kaj sam danas tj. nocas sanjala... Moj Boze....Hahahahahahahahaha...
Bas mi se smije kad se toga sijetim jer je presmijesno...
Radi se o Keletu...E pa sad...Kaj se dogodilo....To vam ipak necu reci...

Poceli su dani vina.... I naravno...Dogada se ono kaj vam ja,cure moje drage, pricam vec od kad...
Dac je s nenom...Mislim, ne znam jesu li skupa...
Ali jucer su videni tamo... Ne skupa nego da hodaju jedan iza drugog... Svako sa svojim drustvom...
I kad sam to cula...Bilo mi je zapravo lakse... Sad necu morat pazit s kim budem kad budem tamo... Jer on nema razloga bit ljubomoran...
i kad sam shvatila da mi je sve jedno(ok, nije mi bas skroz sve jedno, ali onak...tu negdje) poslala sam pu sms ... pitala sam ga jel mu dobro s nenom na danima vina...
I pazi sad ovo...
Odgovori meni Jagunicka(2.e1) da mu je dobro s nenom... Ja sam mislila da cu crknut od smijeha..
kak su plitki... i on i ona... I onda sam joj odgovorila da mi je bas drago i da sam jako sretna kaj mi je to rekla jer sad znam jesu li bile istinite one velike rijeci koje mi je pricao...
No dobro...Pustimo mi daca na miru...Nije on jedini...

Ima jedan...Jos jedan...Koji mi je zadnjih dana bas....Ono... Znas... „Ful napet“ kak bi rekla ona glupaca iz BB-a....
Ono, dobar je skroz....Uh...A vi ne znate tko je taj...HAHAHAHA.....

Joj...danasje opet knjigovodstvo...mislim....ja cu poludit na tom knjigovodstvu...
Pola toga ne kuzim...

Lucija vise nije s Matijom... Prekid je bio tezak, ali vidis...Ona je jako pametna....
Ne treba sad previse tugovati zbog nekog...Sto je bilo-bilo je...
Ima ona nekog novog;).... jel tak?!
I onaj koji je...Zna o cemu pricam..Ne mogu reci kak se zove, jer .....Nisam ih pitala jel mogu napisat SVE...pa je bolje ovak dok ne dobijem njihovo dopustenje...
Mogu vam samo reci da moraju bit skupa jer si predobro pasu...:)

Jos nisam nagovorila mamu da ostanem kod Lucije... A budem...Valjda...Moram...

Da bar dode taj decko na dane vina....Prosle god ga nisam vidjela....?

Danas imamo tzk...Isto malo glup predmet jer ja bas ne volim sport...tj.ne volim se bavit sportom(ali upisala sam se narukomet. ne znam kaj budem ja tam...) ali mi je jako lijepo gledari kad se drugi bave sportom...(mislim, decki,ne? sorry cure...i vi ste jako zgodne,ali ipak...ma kuzit ne?!)
I tak... Samo vi komentirajte i dalje....E da... i u ovim komentarima morate napisati svoje misljenje o slici koju cu staviti ispod teksta.. Pazite!! Ako mislite napisati nesto sto ce mene povrijediti...Onda bar imajte malo obzira i napisite to pazljivo....da me ne povrijedi jako.
Moje isljenje..On prezgodan i predobar, ona...??? Hahaha... Kockastoglava ima dobru haljinu ali vidi se iz aviona da ga ne voli. I mogla si je odabrat naocale koje joj pasu,...Ah da... uz tu kockastu glavu...tesko!
i umjesto nje bi ja dobro pasala. Kaj ne?
Pa mi bi bili sto puta bolji par...
Ali vi budite iskreni i napisite kaj mislite...

Pozdrav Luciji,Vekiju...Onda...Ani, Sabini...Josipi!!
E da...BRAVO JOSIPA!!! Cula sam da si upala na faks...Bas mi je drago zbog tebe......

Pusa svima...Volim vas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| pusTI kOmEnTaRčIć (23) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.