< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anny

Opis bloga

Ne znam....s vremenom ce se vidjet



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
on je jednostavno najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us....
...ma vidi ga...kako je zgodan

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

super arhiva
sabina
Veki

ponedjeljak, 10.09.2007.

žELIM GAZABORAVITI!!!!!!

Drage moje.. Ne znam uopće s čim bi započela ovaj post.
U petak se nije dogodilo ništa posebno. Počela je nova sezona dugo očekivanog Big Brothera. Navijam za Arsena jer mi je bas zgodan, hehe... Nije ni Vedran loš, ali Arsen je pravi macan..

S Daćem nije ništa bolje. Nisam mu danas vratila narukvice. Zahvaljujući vašim savjetima. Priznajem, ja bi mu radije bacila narukvice u facu, ali ako vi cure moje, kažete da je bolje da ne, onda je to tako.
Ja se ne slažem sa svakom vašom odlikom, ali kad mi sve tri kažete isto, onda sam sigurna da nisam u pravu. Nemojte se vi naljutit sad zbog toga. Stvarno vas volim i dalje računam na vašu pomoć i vaše savijete.
Mislila sam da ću eksplodirat od ljubomore kad sam ih vidjela da su tamo razgovarali!
I onda kad sam prošla uz njega i kad me okrznuo rukom( ne znam jel to bilo slučajno ili namjerno, ali bilo je!!!) vratile su mi se uspomene i sjetila sam se kako me držao za ruku gotovo svaki put kad smo bili zajedno u Maritimu.
Ma moram ga zaboravit! Jednostavno MORAM!!!

U subotu je bila utakmica Hrvatska : Estonija. Ovaj put nisam pogodila rezultat, ali nisam bila daleko.
Niko mi je prezgodan s ovom frizurom. On je jednostavno zgodan. I ćelav, i s dugom kosom i s kratkom. Sad mu se još bolje vide njegove savršene oči. Ajme... Kako bi ja njega htjela upoznat....
U srijedu igramo protiv Andore. Kod njih...
Uopće ne sumnjam u pobjedu...
Samo nisam sigurna koliko će bit----....Recimo, 4 ili 5 – 0 za na!
I nada se da će Rakitić ući tek u 85.mim jer mala poblajhana budalica je Nikina zamjena. I zato ga ne mogu smislit. Bahati se malo previše...

U nedjelju je bio rođendan jednom starijem čovjeku kojeg su sinovi napustili, a prije je živio u Lučkom, tamo gdje moja mama radi. On voli moju mamu kao da mu je kćer pa smo mu odlučile odnijeti kolače. I zamislite kog sretnem tamo?! Ni više ni manje nego...Damira!
Ne vjerujem...Al´dobro...
Nećemo više o njemu.

Danas je bio nekakav Olimpijski dan ili tako nešto. I u 11 sati se igrala utakmica između dvije smijene.
Ali ja uopće ne znam tko je pobijedio...Zaboravila sam..
Svi smo trebali doći u bijelim majicama, ali pola ljudi nije došlo. A baš bi bilo fora da je cijela škola došla u bijelom... Bilo bi fora.

U školi je za sad ok...ZA SAD...
Čula sam se s Dinom-Danoninom. Kaže da će najvjerojatnije doći na dane vina. D bar dođe. Baš bi ga htjela vidjeti. On mi je bio baš zgodan .... Bez obzira na nadimak koji mi je daoJ...
A htjela bi da dođu i dečki iz Đurđevca...Marin, Matko, Tomi i Šilo...
Samo za njih nisam baš ziher da će doć...

Baš si razmišljam sad malo.. Ako ste gledali danas Zabranjenu, onda ste vidjeli onu scenu kad Tuna kaže Megi da je on za nju uvijek tu i da samo neka nazove i on će doći...
Ja bi htjela imat nekog tko će mi tako govorit. Nekog tko će me voljeti zbog toga što jesam i kakva jesam. Nekog kome neće smetat moji hirovi i moje mane. Nekog tko će mi biti vjeran...
Ja amo žeim nekog voljeti i biti voljena..Zar stvarno tražim previše?!




| pusTI kOmEnTaRčIć (15) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.