< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anny

Opis bloga

Ne znam....s vremenom ce se vidjet



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
on je jednostavno najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us....
...ma vidi ga...kako je zgodan

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

super arhiva
sabina
Veki

četvrtak, 06.09.2007.

PREVARA

Prevara je gadna stvar! Znam iz vlastitog iskustva! Svi znate kaj mi se dogodilo,ali ja to moram napisati.
Moj ljubljeni,dragi Dac me prevario. Hahahaha...
Mislim, to nije prava prevara jer mi nismo sluzbeno zajedno, ali po svemu drugome jesmo.
I prevario me na maturalcu. Ok, to bih mu jos i mogla oprostiti jer to je ipak maturalac. Ali on je to meni presutio! Nakon subote me opet prevario. I to je porekao i presutio.
Ali ja sam po prirodi dosta ljubomorna i ta moja ljubomora me kopkala i nije mi dala mira.
Poslala sam Josipu i Gabrijelu do te cure da saznaju jel se oni dopisuju. I na moju zalost...Saznala sam ono kaj nisam htjela! A to je, da se dopisuju....O moj Boze...Sad bi plakala ali necu jer on nije vrijedan mojih suza. Ocito sam se jako prevarila u njemu.
Ali ja necu, ne zelim patit zbog nekog decka(koji nije Niko Kranjcar).
Ali povrijedilo me to. Povrijeden mi je ponos, ego mi je na nuli...sve...e...boli me to. jos ne toliko ta prevara,ali to sto mi je lagao to je neopisivo.
Ne znam kak cu u ponedjeljak kad ga vidim.... A bacit mu njegove narukvice...Onu crnu sam mislila zadrzat,ali necu!! Ne zelim nista sto ce me podsjecat na njega. Mrzim ga!!!!!!!
Ali to je laz. Ja ga jos uvijek volim.... Svi znamo da sam jazaljubljiva i sve to,ali bojim se da ce ovaj oporavak malo duze trajat!
Ja bi imala snage njemu oprpstiti,ali zasto bi? nIje to zasluzio. Da se to dogodilo samo na maturalcu i da mi je to lijepo priznao i da nema sad nista s njom, mogla bi prijecipreko toga,ali ovak...ne, ovo je previse.
Bit ce mi tesko drugi tjedan vidat ga u skoli i sve to,ali nadam se da ce Ana, Delsha i moja lucija bit uz mene...
Bile su i dosad...Stvarno vas volim cure. Prave ste prijateljice.
Hvala i svima vama koji ste memakar jednom rijecju pokusali oraspolozit...
Hvala i Gabici i Jopici jer su mi saznale to...Ja nisam imala dovoljno snage da jos i to sama pitam...
Moram ga zaboravit...Jednostavno moram...Bit ce tesko, ali.. A fakt sam zaljubljena u njega..
I jos na kraju mi dode neka cura iz njenog razreda( mislim, od te cure s kojom me prevario) i kaze mi kao da ja njih pustim na miru.
Ej...halo ...pa ja sam ovdje ostecena, ne ona...
Malo prije sam saznala da se on cijelo vrijeme dopisuje s Kolderajkom i da je htio da se pomire...ok,to bas ne vjerujem,ali ono...

Ma ... mozda se sve to treba dogodit i mozda trebam puno patit i sve to...a onda cu jednog dana ipoznat Niku...Ha??
tjesim se,tjesim,ali eto...moram...Ipak njega volim najvise...Niku uvijek volim. Kuzite?

Rekla sam mami da me decko prevario i mama me tjesila...Ono...Jako me zagrlila i rekla da zbog tog malog kretena(tak je ona reklaJ) ne smijem biti tuzna...
I da hitno trebam novoga...

Muci me noga...Jos nisam rekla mami,a boli me... pece me jako...
Mislim da cu ponedjeljak ili u utorak ici kod doktora...Lucija,Ana i Delsha...Hocete ici sa mnom?

Ej ljudi volim vas sve i sad idem...Sa svojom tugom i ocajem...

Pusa

Image Hosted by ImageShack.us



| pusTI kOmEnTaRčIć (10) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.