< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anny

Opis bloga

Ne znam....s vremenom ce se vidjet



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
on je jednostavno najbolji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us....
...ma vidi ga...kako je zgodan

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

super arhiva
sabina
Veki

nedjelja, 02.09.2007.

Totalno zaljubljena

E...jucer je bilo....Predobro..Meni barem. S obzirom na sve, ne bi trebala imati takav dojam,ali eto...Tak je...

Lucija,Vlatka i ja smo jucer isle prvo u Maritimo...Ana nije isla jer joj nije bilo dobro,a Delsha...Ne znam zasto nije htjela ici...
Da, dosle smo u Maritimo oko 10... Ja sam mami muljala da odmah idemo u Saturn i da nas vozi Lucijina sestra. Jer da sam joj rekla da idemo u Maritimo pa u Saturn,ali da ne znamo s kim idemo...Mislim da me ne bi pustila. Lucija je isto malo muljala...Ona je rekla da ns u Saturn vozi Anin tata...Sorry Ana,ali to je zvucalo najuvjerljivijeJ
U Maritimu su bili Dumic i Preloznjak... Pocastili su nas...Heh...Bas su dobri...
I onda nismo znale kak cemo do tam....Na kraju nas je ipak vozila Josipa,...Tak da sam ja u stvari mami rekla istinu...
A bas mi je zao Josipe..Sigurno je ljuta...
Da, i onda smo dosle u Saturn i fakat je bilo dosta ljudi...Nismo imale mjesta za plesat...Mislim da nikad nije bila takva guzva..Bar ne kad sam ja bila. Sviral je Jura s nocnim pticama,ali dobro...I pogodite tko je bio tamo....
Imate jedan pokusaj...DA...On je bio tamo... Dosao je samo zato jer sam mu ja ujutro napisala poruku da ja idem u saturn i da bi bilo lijepo da on dode.. I fakat je dosao...
E,ali kak mi na pocetku nikad ne nademo zajednicki jezik....Ne, cekaj...Krivo sam se izrazila...Uvijek se na pocetku porijeckamo...e da,to je dobar izraz...Pa smo se i jucer malo...Dok on meni nije rekao da me jos uvijek voli...Onda je bilo dobro...Pa smo Lucija i ja malo otisle plesati i kad smo se vratile tam s njim i njegovim drustvom bila njegova susjeda...E,a on je svoju bivsu curu prevario s njom...I samo tad je prevario curu...I mislim da ju je trebao jer ta cura je...A znate i same kakva. I zasluzila je to.
Da, i ona tam u nekakvoj mikro haljinici plese i zavodi njih...Ma ono...bilo mi je zlo pa sam se digla i odjurila...Fakat...Nisam to vise mogla gledat...Makar mi je lucija rekla da bi bilo bolje da ostanem i da ne pokazem da sam ljubomorna...Ali nisam ja to mogla...
I onda smo opet otisle plesat... Vlatka je otisla s curkama iz razreda a ja i Lucija smo plesale s Helenom i Lucijom Toncic...Imala sam minicu....I netko je iza mene razbio bocu...E ljudi moji,,,Meni je ono gore od boce razrezalo nogu...Ja sam brzo otrcala u wc i cure sa mnom...Krv mi je curila...i to jako....Mozda vi sad meni ne vjerujete ili si ne mozete zamislit to,ali...Fakt mi je curila jako, jako...Pitajte cure ako meni ne vjerujete. A peklo jeeeee.... I jos k tome ja ne mogu vidit krv...Bljak! Gadno je to izgledalo...
Onda se tamo nasla neka cura koja ide u medicinsku (HVALA JOJ NA POMOCI) pa mi je pokusala to zaustaviti...I onda su otisle po alkohol...E, kad mi je to stavila na nogu..Ja sam mislila da cu puknut...To je peklo kos deset pita vise...I onda sam se rasplakala jer jednostavno vise nisam mogla...I nije uspjela zaustavit krv. Onda je jos uz sve to bila racija...a ja pametna nisam uzela osobnu...Ali dobro ,bilo je brzo gotovo...ja oh nisam ni vidjela...
Pa sam se otisla sjesti va jer vise nisam mogla stajat...A cure su stalno donosile papir jer je to i dalje curilo...A htjele su plesat,...Bilo mi ih je tak zao...One bi pleale a ne mogu jer sam ja ozljedena...
Pa sam ih potjerala da odu plesat...E, ali onda mi je papir promocio i nisam vise imala...Pa mi je moj dragi otisao po papir i drzao mi je to na nozi...Kak je dobar...Ja sam se sva rastopila..rekao mi je kao da nije to nista...A ja sam se skoro rasplakala jer me fakat peklo,ali susdrzala sam se...
Onda su se cure vratile i ja am otisla plesat s njima jer vise nisam mogla sjedit...Ali smetalo mi je kaj mi je krv skroz curila po nozi pa sam se opet vratila u wc...Onda je Helena nabavila flastere i nakon nekih sat vremena krv mi je napokon stala...E onda jedalje sve bilo savrseno. Pleslala sam sa svojim malim i barili smo se...Ljudi moji...Znam da sam to rekla vec,ali on se ljubi savrseno...lijepo,njezno...bas onak kak ja volim...obozavam kad me onak´ privuce k sebi i poljubi....Stvarno se zna ljubit....Jao...Jedva cekam da ga opet vidim...Ja njega nedam nikome...Jer ga stvarno volim....
I tak... Mislim da je to sve kaj se jucer dogodilo...
Gledala sam jucer Titanic na pola,ali sam ga zato anas pogledala u cijelosti i to je bio 30.put...
Plakal sam na pnoj sceni dok stoje naprijed na brodu, zalazak sunca, ona pjesma...tu se uvijek rasplacem...

Blanka je osvojila zlato...Bas mi je drago...

Sutra je znaci skola u dva i i mamo samo sro.....

Pozdrav Sabini,Delshi,Ani i Luciji...I curi koja je ostavila komentar


p.s. naslov nema veze s postom ali to je tek tolko da znate ako jos niste skuzile



| pusTI kOmEnTaRčIć (2) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.