ponedjeljak, 16.04.2007.
cool Bio sam na DUUUUGOJ stanki!!!!! cool

Sory kaj sa nisam javljo, malo sam se uljenio, a i nije me baš bilo doma previše prek praznika, bil sam svugdje sam ne doma, znate kak je, no nema veze, sad je đubre od škole opet počelo i vračamo se u rovove, pa za sve vas koji ste možda u bedu radi škole evo par novih viceva s vicevi.net:

Svađaju se dvije plavuše, kaže ova:
- "Zašto si spavala sa mojim mužem?"
Kaže ova druga:
- "Pa da vidim koji je bolji, moj ili tvoj!"
Kaže prva:
- "Eee pa glupačo, mogla si mene pitati!"


Narod se okupio, kulturni je događaj, priredba. Pjesnik recituje svoju pjesmu:

Moje suze niko ne vidi,
moj osmijeh niko ne cuje.
Moje boli niko ne osjeća...

Utom će neko iz publike: "Jesi probo prdnut pička ti materina?"


Ušao Mujo u mesnicu, gledajući po izlogu, upita mesara:
- "Izvinite, imate li dlaku od konjskog repa, treba mi kao žica za bass gitaru!?"
- "Nemamo, ali imamo kravlju pičku za usnu harmoniku!" -odgovori namrgođen mesar.


Dolazi Cigo kod Ciganke:
- "Vidi što sam kupio kondome! Raznih ukusa: narandže, limuna, breskve... a ti da pušiš i da pogađaš koji je."
Ciganka reče:
- "Gorgonzola!"
- "Čekaj malo, nisam ga još stavio..."


- Zašto je plavuša ispala kroz prozor?
- Peglala je zavjesu!

I na kraju nova primamljiva ponuda T-coma



Mamu im, navodno su povečali brzinu uploada, al meni nisu niš javili.
Valjda neko od t-comovaca čita moj blog smijehsmijehsmijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Ovako izgledaju dugogodišnji korisnici t-coma, sve im uzmu čak i zube!!mouthwash mouthwash mouthwash mouthwash

Image Hosted by ImageShack.us



Pozdrav svima i


party ŽIVJELI party

21:31 | Reci, samo reci nekaj, bilo kaj! (48) | Isprintaj si sve | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.





Layout by 6r1m r3ap3r


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Opis bloga
Volite T-com?! Moš mislit, navali narode
P.S. -Ovo nije nacistički blog, nego ANTINACISTIČKI


Get your own Poll!


DAJTE I VI GLAS




Kolko vas je bilo tu:

Free Web Site Counter


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Evo jedan blog od jednih spaljenih treba:

Image Hosted by ImageShack.us




Blog koji morate vidjeti:

Image Hosted by ImageShack.us




Blog od samog vraga:

Image Hosted by ImageShack.us




Pogledajte isto blog od:

DJ Da Force

Evo i za dinamo-zg:

Image Hosted by ImageShack.us






hrvatska Nemojte slušat cajke hrvatska


Free Image Hosting at www.ImageShack.us






NerdTests.com User Test: The SZSAS Test.