ponedjeljak, 02.04.2007.
Kud će jedan Purger van???????

Kako sam se sjebo ovaj vikend, kažu frendovi ajmo van, ja reko može, kaj ču doma. I tako pitam ja kam se ide, a oni če na to idemo u BEST. Ja reko ok, pa kaj ima tam, vele oni Mate Bulić. Ja nemam pojma ko je to, al reko idemo, bitno da nisu cajke. Ne znam ni jednu pjesmu od njega al nema veze bum se napil pa bu valjda ok.

...i tako mi stigli tam i reko idemo kupit karte, kad ono veli frajer 6 banki, PA REKO ZAJEBI, nedam 6 banera za nekog kretena za kojeg nikad čuo( sva sreća). I nakon pol čuki izđiberili mi karte za 30 pa reko ajmo tranu. Popijem jednu pivu, i koda sam proguto kamen, ne ide više u mene, al reko nema veze, zika je baš dobra pa se netrebam zgazit, sve hrvatske, prerađene za dance. I mi se tak glupirali do jedno pol 2, bilo sve 5 kad najednom, evo tog panja bulića.

Počne mi se frajer tam derat ajmo bosanci i hercegovci, muzika krešti a glava boli, svaka pjesma pjesma o hercegovini, a mene glava još više boli, reko ajmo okret, nek bosanci uživaju.

Fakat me bruka kaj sam tam završil, al nema veze, sad znam da više nikam ne idem dok sam ne pogledam kaj tam ima.

Čovječe nemaš više nikam normalno za izač, al nema veze evo jedan vic :

Sjedi muž kući dokon, baca kikiriki u vis i hvata ga ustima. Pozove ga žena, on se trgne i kikiriki mu upadne u uho.
Pokusa ga izvaditi, ne ide, dođe i žena, kako god pokušaju - samo ga guraju još dublje. Na kraju krenu u hitnu pomoć.
Na izlazu sretnu kćerku koja se baš vraćala sa momkom iz grada. Ispričaju što je bilo, i momak kaže:
- "Ma, nema problema, ne morate ići kod doktora, sada ću vam ja pomoći!"
Stavi on dva prsta čovjeku u nosnice i reče:
- "Puši sad!"
Čovjek puhne i kikiriki ispadne. Svi sretni i veseli, momak se pozdravi i ode.
Žena sva sretna kaže:
- "Joj, kako fin momak, šta misliš, šta će biti kad odraste?"
A muž:
- "Pa, kako mu prsti mirišu, bit ce nam zet..."

I još jedna slika za moj najdraži telekom:

Image Hosted by ImageShack.us



Ništa tolko od mene za sad, ajde ostavite mi koji komentar i GLASAJTE U ANKETI. POZZ

20:05 | Reci, samo reci nekaj, bilo kaj! (74) | Isprintaj si sve | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.





Layout by 6r1m r3ap3r


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


Opis bloga
Volite T-com?! Moš mislit, navali narode
P.S. -Ovo nije nacistički blog, nego ANTINACISTIČKI


Get your own Poll!


DAJTE I VI GLAS




Kolko vas je bilo tu:

Free Web Site Counter


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Evo jedan blog od jednih spaljenih treba:

Image Hosted by ImageShack.us




Blog koji morate vidjeti:

Image Hosted by ImageShack.us




Blog od samog vraga:

Image Hosted by ImageShack.us




Pogledajte isto blog od:

DJ Da Force

Evo i za dinamo-zg:

Image Hosted by ImageShack.us






hrvatska Nemojte slušat cajke hrvatska


Free Image Hosting at www.ImageShack.us






NerdTests.com User Test: The SZSAS Test.