Evo neke slike graffita zasad a biće još:
HIS2, ovaj još nisam obojio pa mi pišite u komentare koji bojam da ga obojim
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
D-Blue
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
SLY:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari oćeš/nećeš

by Chachina…

Opis bloga

grafiti,društvo,nogomet




Nešto o meni…….
Zovem se Daniel ,a prezivam Jozić. Rođen sam 14.05.1996.g. u Slavonskom Brodu.Zivim u Slav.Brodu na naselju Budainka.Učenik sam osnovne škole Ivane Brlić- Mažuranić i idem u 6.b razred. Treniram nogomet za nogometni klub NK Budainaka.Moj idol je Cristiano Ronaldo. I to je to,nes malo o meni

Linkovi

Tea i Nina
Zokac
Matej
Niko
Renca



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

subota, 15.11.2008.

Hej ljudi !!!!!!!!!!!!!!!!sretansretansmijehhrvatskamahwavenut
Evo ja napravio novi blog. Ovaj će nadam se blog biti puno zanimljivij.
Sad ću ovih da na stavit neke slike svoji graffita i ako se dogovorim sa svoji prijateljom da mi da neke svoje graffite pa da i to objavimo.!.!.!.!!!!!!!
Pa na dam se da ću to brzo objaviti i da će te to vidjeti.
PPPPOOOOZZZZZZZZZZZZ:
cijelom mom 6.b razredu
i cijelom 6.a razredu!!!!!!!!!!!!!!
By : His2 (DANIEL)!!!!!!!!!!
sretanbeljcoolrolleyesnutwavesmijehpjevazujomah



| pljuni… (8) | troši drveće… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.