kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

>> It's a story abOut a little star <<
* moj pOkušaj u "pjesničkim" wodama.. :)
Hope U'll like it :P

Linkovi

Blogić mOje ketty. :)) <3

Eto ja sam jedNa mala Zwijezdica izgubljena u welikom swijetu :DD
dosta filozofiranja xD
Zowem se Iwana, žiwim u seswetama i idem u najžešću školu-kaj god drugi rekli na to :)
Swe ostalo saswim je nebitno... (:

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 12.08.2009.

Little abOut lOwe.. :)

Owih dana sjetim ga se često..
prwa ljubaw..
jedina ljubaw..
Ljubaw-što je to uopće???
...
Leptirići u trbuhu,uznemirenost...
ne,to je zaljubljenost...
Sanjarenje o njemu i iščekiwanje ponownog susreta kako bi ga opet poljubila..
ne, to je zaljubljenost..
Uwjerenost kako je on najsawršeniji na planeti..
ne, to je zaljubljenost..
suze i naizgledna mržnja nakon prekida..
ne, i to je zaljubljenost..

Smirenost od same pomisli na njega,
to je ljubaw..
Išćekiwanje ponownog susreta samo kako bih mogla widjeti tog anđela osmijeha koji obara i pogleda koji me tjerao da pomislim kako swe je san..
to je ljubaw..
Znati da nije najsawršeniji na planeti, ali da je sawršen za mene..
to je ljubaw..
Kada i nakon duge patnje spomen njegowog imena na mom licu izaziwa samo osmijeh..
to je ljubaw... cerek

Neboderček-always be my
special one <3


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

*Komentiraj 7* Printaj* #*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.