kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

>> It's a story abOut a little star <<
* moj pOkušaj u "pjesničkim" wodama.. :)
Hope U'll like it :P

Linkovi

Blogić mOje ketty. :)) <3

Eto ja sam jedNa mala Zwijezdica izgubljena u welikom swijetu :DD
dosta filozofiranja xD
Zowem se Iwana, žiwim u seswetama i idem u najžešću školu-kaj god drugi rekli na to :)
Swe ostalo saswim je nebitno... (:

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 11.08.2009.

Most na rubu gRada..

Hodam besciljno ulicama, dowele me do mosta na rubu grada..
Swjesno ili neswjesno-tko zna?!...
Još uwijek nadam se da tim očima punim suza ugledat ću te kako mi prilaziš..Goworiš da woliš me i da owome je kraj..
Ali ćemu nada kad znam da nada je kurwa..
Izdaja se ne oprašta, za izdaju nema oprawdanja...
Prilazim rubu mosta..
Zahwalna sam joj što te učinila sretnom, kad ja to nikad nisam znala..
Wjerujem da zaliječit će rane koje sam ti ja nanjela..
Znat će pokazati ti ljubaw, koju sam i ja, wjeruj mi, osječala..
Koračam..i padam...
Wiše ne osjećam tlo pod nogama, samo zrak...
Wiše ne mogu disati, niti se ne trudim..
Odlazim sa smiješkom..
Sretna sam..jer znam, owo je bila jedina isprawna stwar koju sam ikad za tebe učinila..

M..
this is fOr U
xxx

*Komentiraj 10* Printaj* #*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.