velike istine malog idiota

26.01.2006., četvrtak

leptirići,ma kurac

postalo mi je nemoguće normalno razmišljati.već cijeli tjedan slušam cranberriese a to seobično je to događa kada sam zaljubljena :)
ali ja tu fazu nekako ne mogu proći razumna jer sam ljubomorna ko pas i nikad nepuštam da stvari idu svojim tokom nego paničarim,postajem histerična i bezobrazna prema svima...
nema tu onih lijepih leptirića o kojima svi pričaju nego zatvaranje u sebe,koja milka od tri kile i katastrofa na vagi (koja je je kod mene doma ionako zabranjena jer smo svi hmm,ugodno popunjeni).
ali sve se još više zakomplicira kad u glavi počnem sve izokretati i stvarati slike o nekakvim urotama protiv mene...divno.krenulo je ..zadnji prijedlog za ime mog i mateinog nepostojećeg benda (ona jošnezna svirat,ja neznam pjevat) je PMS.ali sve će se valjda stabilizirati jer će okolina zbunjena mojom frantic pojavom redom početi vjerovati u boga i moliti se da upoznam dobrog psihijatra.

<< Arhiva >>