velike istine malog idiota

23.01.2006., ponedjeljak

a ništa bitno

u petak sam bila na gitarijadi i bilo je totalno ok.večer je bila pomalo deprimirajuća ali se sve sredilo kad smo depresiju malo podlili (znate na što se misli,ne?) i kad sam vidjela jebenu carminu puttanu.
dodo je doskakutao na pozornicu u svom frank sinatra stilu (gacice,sakoić,pernati šal,...) i bio je genijalan. posoji jedna zanimljiva anegdota a ta je da je jedna moja draga frendica koju neću imenovati jer bi joj bilo neugodno, kada je carmina napokon došla na pozornicu i počela svirat rekla: jebemu mater kad će više ta carmina,unutra smo već sat vremena a nijh još nema i sad su nam još poslali nekog debelog kretena da skače po pzornicii....

drugi tjedan u školim i već me lagano hvata popizditis-svi sa već poznatim provalama,preseravanjima itd.
danas je i naša baba iz povijesti imala svoju minutu i postavvila zanimljivo pitanje:blaba uništenje sodome i gomore,zar vi mislite da je normalno da mi danas imamo gay parove?
mrtva hladna odgovorila sam da...možda da ona upozna neko drago žensko biće više nebi bila tako nadrkana jer žena očito pati od nejebice...
u jednu ruku ima pravo ;nemam ništa protiv homoseksualaca ali glupe su mi one gay proud parade,kako bi to izgledalo da ja izađem na ulicu i derem se ja sam hetero,mama ja vo0lim dečke!!!
ali su zbilja blesave prepostavke njih je bog kaznio jer su voljeli seks...
ma dajte molim vas crkiva i postoji upravo zato kako bi inferiornim umovima govorila kako je svaki oblik uživanja grijeh i na osnovu toga skupila masnu lovu,jer da je običan puk otkrio sex prije boga,odavno bi ga poslali u kurac...

<< Arhiva >>