On/Off

By: eNchanteD design kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blablabla

Tinchy's rules
×pusti mi samo 2 komentara...ni manje ni više...xD
×ako napises "svrati i komai" a da ni ne pročitaš post brišem...
×nemoi mi pisat sranja
×nema lanaca [ne]sreće...
×nema ulizivanja

Tinchy

ČitAm:
Image Hosted by ImageShack.us
Bubu

Image Hosted by ImageShack.us
Muhu

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic>Image and video hosting by TinyPic




.nEtReba pAtiTi zA kretEnima..jEr oNi sU saMo krEteni..xD.

*pIseM novi post jer mi jE dosaDno..

iAko biH sAda tRebalA uciTi zA Povjest i HrvatsKi odVojiLa sAm koJu miNutU zA blOg..
u piNotU sE oTvorila nOva tRgoVina..sA hRanoM..Muha i Buba i Ja kUpiLe sMo 24 zvakA i liZika..xD
zAto mE poSlje boLio zUb..seCer mi jE skoCio nA 200..xD..
u SkoLi mi jE biLo lOosE..uCili sMo neKu pJesmiCu pA me trEma i svE saM zAboRavila..hehe...aL nisAm jediNa..
i miNotu sE doGodiLo tO i MareTu..haha..jOoj oBozaVam sLusaTi cOldpLay..nJihoVe pjEsme su taKo..COOL..
hehe...Muha ima nOvi pOst..hehe..zA 3 dAna iDem u ShooPinG i kuPit cU si bIg eLmoTa..i cOokie moNstera..
jA vOlim koLace..prekiNula saM sA rObijem..tAko jE naJbOlje..zA obADva..aL necu bIt tuZna..bOli mE..
idEm sAda UcIT..XD..

naDoH 20 kUna nA ceSti..xD

Image Hosted by ImageShack.us




|četvrtak, 09.10.2008., 18:02|

|24| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.