On/Off

By: eNchanteD design kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blablabla

Tinchy's rules
×pusti mi samo 2 komentara...ni manje ni više...xD
×ako napises "svrati i komai" a da ni ne pročitaš post brišem...
×nemoi mi pisat sranja
×nema lanaca [ne]sreće...
×nema ulizivanja

Tinchy

ČitAm:
Image Hosted by ImageShack.us
Bubu

Image Hosted by ImageShack.us
Muhu

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic>Image and video hosting by TinyPic




.Ti si mi u mislima,ti si mi u grudimaaa.

*uzrok pisanja posta:Tea me nagovorila..:P

Tea i oceMu da saD piSeM kaD nEmA iNspiRacijE..?!?!
aE nEshto chu iZmislit...JusT fOr YoU...xD

NiE mi DraGo sTo je zavrsilo LjeTo...
NimaLo..SaD mi jE hladNo i SmRCaM i kAslJem..
jA oCu NatrAg LjeTo..nEcU ziMuuu...nEeeeEee...
OCu sE oPeT kUpaT i iZlezavT na pLazi...
Ocu oPeT proMatrAt sLatke deCke nA plAzi...
oCu sLikAti MoRe i BraTa u MoRuuuU...
OcU pApaTioNaj fiNi slAdoLed nA mOruuUUuu...
oCu oPeT chAtaT s m.r. do kAsNo u Noć...
oCu oStaT buDnA dO 2 sAta u JutRo a Ne dO 10..
kmmeee..LjeTo vRati Se jeR cU pLaKAti...=(

Image Hosted by ImageShack.us


A ti zImO si maLo pRe brzO doSla..
PriCekaJ jOs maLo..cekaj...
Mi biH sE jos mAlo ZekAli pO pLaziii...
Jos nAm je pRe bRzO zA
...iSpiJanJe cAjA dOk vAni je hLadNo i sMrZavA se...
...rAdIt AnDeLe u SnjEgu...
...sAnjKaT sE...
...GrudaT sE s BrAtoM,Bubom,MuhoM i DinoToM...
...graDenje iGluA s BraTom mojiiiim...
...pAPaNje FiNiH maMiniH kOlaCe zA BoziC (iPak sU tada naJfiNijI)

btw doLazI b-daY mOme BraTuuuu...
nEzNaM kaJ dA mU kUpiMmm...
hMmM...

a iDeM jA...

bay-bay summer...


|srijeda, 17.09.2008., 14:22|

|22| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.