On/Off

By: eNchanteD design kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blablabla

Tinchy's rules
×pusti mi samo 2 komentara...ni manje ni više...xD
×ako napises "svrati i komai" a da ni ne pročitaš post brišem...
×nemoi mi pisat sranja
×nema lanaca [ne]sreće...
×nema ulizivanja

Tinchy

ČitAm:
Image Hosted by ImageShack.us
Bubu

Image Hosted by ImageShack.us
Muhu

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic>Image and video hosting by TinyPic




LunAparK žiVoTa

Ovai put odlucila sam napisati nešto zanimljiviji post od ostalih..
Mislila sam napisat za naslov "PuToVanjE žiVota" al ovak je više u mom stiluuu...
Pa bilo bi bolje da počnemoo..


Malo sam razmišljala o moem životu...
Svatila sam da imam i previše nego dosta...
Komp,mobitel,frendove,super obitelj,dečka kojeg puno voljamm...
I još puuuuuuuuuuuno toga..Kojiput sam u depri jer npr ona ima veći đeparac nego ja..
A to je very glupoooo...a znate zakai...Nisam se ni sjetila da siromasni ljudi nemaju ni kai papat a ja imam sve na dlanu...a do*ro ja sam jos mlada...ja sam još klinka...Beba mala...
XD

Živi kao da ti je svaki dan zadnji i jednoga dana bit ćeš u pravu...

Image Hosted by ImageShack.us




|četvrtak, 04.09.2008., 14:39|

|16| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.