You can use your illusion-let it take you where it may We live and learn and then sometimes it´s best to walk away..Me I´m just here hangin´ on it´s my only place to stay at least for now anyway I´ve worked too hard for my illusions just to throw them all away..

~make love not war~

30.04.2007., ponedjeljak

..In your head, in your head they are fighting..

možda..rekoh možda..
je sve samo u mojoj glavi..
i ne postoji..ne, to više nisam ja..!!
i ti to vidiš..
polako gmižući pokraj mojih nogu..
utapa se u vatri i gori u vodi..
gleda me onim pogledom..
pogledom osamljena bića..i
tišina postaje sve glasnija
tako da boli..VRIŠTI!!
i pitam se zašto,kako..??
dplaze..sa svime što narušava mir..
sve je učestalije i time ubijaju..
konfuzija oko mene i u mojoj glavi..
možda prelazi granice normale
..ili ne..?
NE!!..nije ni to..
nas dvoje smo samo krivo shvaćeni..
možda odbačeni..
i dalje gleda onim pogledom..
izgubljenim..
podigni ruke pred sebe i počni hodati..
i dalje gledati u prazno..
želiš plakati??..želiš da sve bude kao i prije??..
..i sve ono nekoć bitno postaje prividno,a prividno postaje bitno..
gubi se dalje..više ne vidim onaj osamljeni izgubljeni pogled..
više ne čujem tišinu..
sve blijedi..gubi smisao..
nema ga..odnio te san..

Gdje je ta kap što je prelila čašu
Što te natjerala da odneseš
Sve što sam volio a tebe sam volio
Sve što sam sanjao a tebe sam sanjao


Image Hosted by ImageShack.us


Kad bi zauvjek zaspao ovaj grad
kao u bajci prekriven trnjem i travama
I dok se ti ne vratiš a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrliš
dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah

00:36 Komentari /34/ isprintaj #

17.04.2007., utorak

..puella dormiens..

San,san..i samo san..
I dalje su joj zatvorene oči..
Ona samo sanja..njega..
Iz noći u noć pita se zašto..
I čuje vjetar kako puše..neku melankoličnu melodiju..
Vidi njega kako polaganim korakom dolazi..
Približava joj se..

I hear the Pan Pipes playing
In what the wind is saying
Here comes the fallen angel
Here comes the long-dead god

Iluzija ili stvarnost..??
A noć uvijek ima svoj kraj..
Kraj strasti..erotične ljubavi..krvi..
If you want me, I'll need you
I'll kill you, feed from you
I can't feed my hunger
Your youth makes me younger
I'll hurt you, desert you
Turn your dreams to nightmares

I njen zadnji pogled uperen je u njegove
Tajanstvene oči..vidi dubinu..i bol..
Ali i ljubav..
Posljednji poljubac..

I'll hurt you, you'll love me
I'll scratch you, I'll cut you
You'll kiss me, then miss me
I'll laugh at your torment


A na njenom licu onda ostane samo
Jedan mali smajl..i išćekivanje noći..


Image Hosted by ImageShack.us

22:06 Komentari /69/ isprintaj #

11.04.2007., srijeda

..Open your arms..let my love come running in..

Samo dođe..i ne prestaje..
..muka..žalost..nostalgija..

Ponese me u visinu..dubinu..do same srži problema..
A samo bih se vratila koju godinu unazad..
..i više nie bitno zašto..samo bih..

Ne zanimaju me ni sadašnje pojave ni zbivanja..
A ni nemam volje nizašto..
Nisam depresivna ili nešto tako..

Opet optimistično gledam na sve..
I kažem: Bit će bolje!!
Mora biti..

A ona ljubav..
Samo je tako prošla..
Izgubljena..u tunelu..traži put ..traži svjetlo..
Nestala poput prekrasnog sna..
Izblijejela poput neke stare slike..
Zauvijek??

..All your love is gone
So sing a lonely song
Of a deep blue dream
Seven horses seem to be on the mark..

22:42 Komentari /38/ isprintaj #

05.04.2007., četvrtak

..Six-pack, to kill, the pain make it go away..

Ne puca me više nikakva pretjerana inspiracija..
Samo mi dođe nešto što neki zovu "fazom"..
A faza je zapravo samo izbjegavanje nekih glupih postupaka kojih
se ili sramimo ili ne želimo prisjećati..
Kao na primjer, tipa nešto s alkoholom..
Zašto ljudi samo bježe od problema koje su sami napravili i onda
se prepuštaju "čarima" alkohola..
Jebe im se za sve..ubiju lovu..i gotovo..
Samo naprave još veće sranje nego li je bilo prije..
I kad dođu pameti, samo bi se ispričavali za učinjeno..
i kažu da se neće ponoviti..je moš mislit..
Možemo samo vjerovati..ali kada se opet isto
ponovi i to postane sve učestalije..počinje nas ubijati..
..pomalo..tako da boli..i više nije tako lako vratiti
povjerenje voljene osobe..






P.S.
pozz i poosa mojoj pijanoj gotičkoj drolji i onoj malo široj
od nje koja me ne želi vodit u zadar..XD

..voli onaj fini ljubičasti sladoled..i svoju ljubičastu
palestinku..i svoje ljubičaste hlaće..dada XD

~Ljubičasti Succubus~

23:00 Komentari /68/ isprintaj #

01.04.2007., nedjelja

...

Pravedan si, o koji jesi i koji bijaše, o Sveče, što si ih udario
tim kaznama, budući da su prolili krv svetih i proroka. sad
im daješ da piju krv; to su zaslužili!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ali sa stabla spoznaje dobra i zla
da nisi jeo!
U onaj dan u koji s njega okusiš,
zacijelo ćeš umrijeti!




22:22 Komentari /29/ isprintaj #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~mail & MSN~
nikki_rose91@hotmail.com


..Hey hey hey
She's a rock 'n' roll junkie
That's how she gets her kicks
The way she licks her lips
It's how she gets her fix
Another midnight monkey
How'd she get those kicks
Just a rock 'n' roll junkie..



Image Hosted by ImageShack.us



..osoba sam koja se zatvorila
u svome nejasnome otporu
sanjalački i odlučno,
i koja je voljela..nekoć..


"Odjeću izdrtu ko što odbaci
Čovjek i novu uzima promjenu,
Tako i tjelesnost trošnu napušta
S drugim se združuje tijelima novim."


Image Hosted by ImageShack.us




Once I had, a little game
I liked to crawl back into my brain
I think you know the game I mean
I mean the game called ´go insane´


Image Hosted by ImageShack.us



So the world is spinning faster.
Are you dizzy when you´re stoned?
Let the music be your master.
Will you heed the master´s call?
Oh..Satan and man..


Image Hosted by ImageShack.us



You are the one
(I just want to fly..)
You are the one
(I just want to rise..)
You are the one
(I just want to see..)
You are the one
(Under the sun..)
You are the one..


Image Hosted by ImageShack.us