*nobody gonna love me better,I must stick with u forever* https://blog.dnevnik.hr/hiphopzivot

četvrtak, 15.06.2006.

!hay!

booouk,evo mene opetjučer sam bila na priredbi,prije na probi,pa sam se onda poslije probe išla šetat s frendicama,pa onda na priredbu.Poslije priredbe sam išla na sok u Tropicanu s Lanom i Šestankom,onda su došle još neke cure,pa smo se išle šetati.cure su htjele ić do Zelje,ali Lana i ja nismo htjele,pa smo otišli od njih .Poslije nam se nije dalo više šetati,jer cijeli dan se samo šećemo i šećemo.......onda me Lana pozvala k sebi i igrale smo monopoly za djecu od 4-8 god.baš smo pametne :))))......ja sam ju vodila,ona je skoro bankrotirala,a ja sam se kupala u lovi :))ona je imala 21 kunu,a ja 50 :))polako sam išla doma i tak,malo sam poslije gledala telku i išla spat jer sam se osjećala uumoorno.zijevzijevzijevzijevi tako moji ljudi.................puuuuuuuusa

15.06.2006. u 09:31 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

pa...........sveee i svaaaaaašta..................

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

o meni:

ime:barbara
godina rođenja:08.07.1992
mjuza:HIP HOP,R&B,RAP,HOUSE,REGGAE,ROCK
i malo PUNKthumbupthumbup
volim:svoju obitelj,prijatelje,mjuzu,praznike,ljeto,more,
shopping,izlaziti.....
ne volim:cajke,narodnjake,neke osobe....madburninmad
mobitel:samsung sgh e 350
nadimci:barbie,barby,brb,miki,babi,rošo.....