KaKav Mi E BlOg??
OdLiChAn
OnAKO
DoBaR
NeLoSh
NiJe MI NeShTo
GaDAn
PoVrAcHa MI SE
BRISHIII!!
pollcode.com free polls


L!nK!cHyy...

ZwAkaAaA_d_ ChUdNo BiChEee

LaUrA_d_ DeFFo Moi

DoXy_d_HiStErIcHna CuJiCA

D34 A.k.A MoA MaLa BuBiSsa

TiNa A.k.A TiNcHy




ImageChef.com Poetry Blender

3Vo ShTa MoZhEtE RaDiT U LiFtU KaD VaM Je DoSAdNo....
1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.
12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.
16. Zaderi se:"Ding!",kad god lift stane na nekom katu.
17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"
18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.
20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući:"Dole, rekao sam dole!"
21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.





boomp3.com

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Y¤_d_¤p!ch3n4

...O m3N!...Xd
Z¤v3m $€ $4r4...ZhIvIm u N4jLip$h€n
Gr4dU $hdhdidhstuu...T3 $t4nUj€m u N4Jj4cH€n kwArTu
$ucH!dRu...!d€n u $hK¤Lu N4 PloK!t€....
!m@n 12 gOd!nA.....
$ht4 j¤$h d4 K4zhdhs€m.....hMhMHmmhdshhds....
N!sHt4 V!sh3 N€m4n Z4 R€ch...
Puff€€€



v¤L!m:

hMhM...P4...
x prij3
x L!tO

x m4Jn€ F4m!Lyy
x shOPp!nG
x H!p-HohdfshP

x !zl4$k€€
x my €k!pP!sSuu
x ¨! j¤sH Pun¤ ToG4
N€¤l!n:
x um!shLj€no$t
x L4zH!
x DvOl!chNosT
x Ul!z!c€


MoA Sl!kK!sSa
Image and video hosting by TinyPic





OvO DaLj3 Pr€pU$hT4N WaMa...

MoJ MsN:


suchidar-angel@hotmail.com









K¤l!kO Je LjUd Of LaJn...
hit counters

SShy
AAppealing
RRaw
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

$L!kk!sS333
















Ov¤ UpAmT! Za ViJeKe VjEkOvA.....
1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli
toliko da bi dali život za tebe!

2.barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na neki način

3.ako te netko mrzi onda je to samo
zato što želi biti poput tebe!

4.tvoj osmijeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne vole!

5.svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi

6.nekome si čitav svijet

7.da nema tebe netko sada nebi živio

8.ti si poseban/na i jedinstven/na

9.voli te netko za koga ne znaš da postoji

10.kada napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađe iz toga!

11.uvijek pamti komplimente koje primaš,
a zaboravi ružne primjedbe!

12.uvijek reci nekome što osjećaš za njega/nju,
ljepše ćes se osjećati kad ta osoba zna!

13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobar!!










































nedjelja, 25.05.2008.

BjAcIn JoĐenDAn...

A Eto tako ljudofi moi... Danas mi je bratu rođendan, mislin dolazi nam
cila familiy i tako.. Napunjava 15 godinu.... A kako me nervira...
Dođe mi u sobu pa me poćme tuć...Onda ja njemu vratin pa on mene udre pa im ai kozo, majmune, kretenu, glupačo i taako dalje!! Ma dobar je on- naravno kad mu je sad rođendan pa ima money, money... Ma zezin se ja
on je njabolji brat na svitu... uvik dođe navečer kod mene u sobu pa se
zezamo do ponoć ipo, pa uđu tatica i mamica pa se izderu na nas da zovu susidi okolo i takoo.... E da se vratin na početak, dolazi mi cila familiy, jel da?? JE!!! I znate li šta to znači?? Da san morala cilu kuću sređivat radi njega, a on se krmači na krevetu... Al dobjo ipak je on moj bjaco maji buckoo.... Aj KizzAa!!! KOmmAjTee...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.