¤OoOo MeNi¤

×ZoWeM Se×...×MaJa×
×RazZ sAm×...×6.A.=) BeSt!!!! ×dead
×sKoLa(iLi ZaTvOr...KaK OcEtE)×...×hAbDeLiĆ×nut
×RoĐeNa SaM×...×16.07.1995×
×ZiViM U×...×VeLiKoJ GoRiCi×

~×VoLjAm×~
~My FaMiLy
~FrEnDoVe
~JeDnOgDeCkA...cerek
~Hip-Hop & RaP &R&B yes
~
ZiVoTiNjE
~BoKs
~>...CrNu...
~
...ZeLjEnU...
~
...LjUčiBaStU...
~
...BiJeLu...thumbup
~MsNsmokin
~
KoMp (nZnM KaJ Bi BeZ NjEgAaA)dead
~
NeKe CaJkE...belj
~
MoB !!!!! zubo
~
BoW WoW-a~My BeSt PjEvAc!!! A i ZgOdAn jE...rofl
~
PrAzNikeEeEeE
~
ČaGe


Ne VoLjAm×~
~BaHaTe,UmIšLjEnE i gLuPe LjUdOvE!!bang
~MeTaL (bTw. Vi KoJi sLuŠaTe MeTaL nEmOjTe Se UvRiJeDiT)rolleyes
~ŠKoLuUuUu!!!!!!!!!headbangheadbangmadburninmadpuknucu
~KaD Mi NeTkO LaŽe
~PiNkY BoJu!!!!!!!!!!!
~KaD SaM BoLeSnA
~KaD NeTkO MuČi ŽiVoTiNjE
~KaD Me bUrAz sTaLnO DaVi!!!


×ewo malo glasujte...×

Koja vam je naj skola od owih???
Habdelic
Kvaternik
Kumicic
Hribar
Neka tamo lijeva...
  
pollcode.com free polls




~×JoS sLiKiCa!! XD ×~


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace

¤~×FrEnDoWi×~¤

~FrEnDiCe (nZnM kaJ Bi BeZ nJiH) ~LuCkA,InO,PeTrA,PeTwA,PeTrA sTiPeTiC,
PeTrA(sa eng),KaTaRiNa,MiRnA,LeNi,
Em@,IwOnA F.,IwOnA P.,KiKi(SuDaRiCa)
,BoBa(bobesićka),mArTiNa,LuCiJa,i iMa iH
JoS PuuNoo,a OwE Su Mi NeKaK nAj...
( OsTaLe CuRe NeMoJtE Se LjuTiT Ak Sam
ZaBoRaViLa...)~

~FrEnDoWi~DiNo (on je u vukovini l swejedno mi je
frend jer ga wiđam nekad),ToMo,
BoBo,RoBi,BrUnO,RoDa,i josh neki...~

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

AhHh...Tu iMa SvEgA i SvAcEgA i NiCeGa...UgL. o MeNi,HiP-HoP-u (nArAvNo),MoJiM FrEnDoViMa...iTd...uZiVaJtE!!!!!! =)


Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

¤×NeKi SuPeR bLoGaChiפ
~LuCkA
~MiRnA~NeMiRnA XD
~LeNiiii =)
~¤TaRkA¤
...PetRiCa...



×~ ¤FrEnDoWi¤ ~×
~FrEnDiCe (nZnM kaJ Bi BeZ nJiH) ~LuCkA,InO,PeTrA,PeTwA,PeTrA sTiPeTiC,
PeTrA(sa eng),KaTaRiNa,MiRnA,LeNi,
Em@,IwOnA F.,IwOnA P.,KiKi(SuDaRiCa)
,BoBa(bobesićka),mArTiNa,LuCiJa,i iMa iH
JoS PuuNoo,a OwE Su Mi NeKaK nAj...
( OsTaLe CuRe NeMoJtE Se LjuTiT Ak Sam
ZaBoRaViLa...)~

~FrEnDoWi~DiNo (on je u vukovini l swejedno mi je
frend jer ga wiđam nekad),ToMo,
BoBo,RoBi,BrUnO,RoDa,i josh neki...~

~MaLo sLiKiCa~


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace

Hip Hop
hip hop

pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace

upload imagesLyrics

pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


pimp myspace
myspace layouts
pimp myspace


utorak, 24.06.2008.

× NoWi PoSt...NdA...×

wavemahewo ljudowi doslo meni da napisem post...hehe...iam sto za pisat opa ond...pisalo mi se nesta... owih dana sam mnogo puta iznevjerila jednu osobu... i ta osoba zna da se njoj obracam...i vi nemojte ucinit istu pogresku ko ja nego se sjetite da imate vise od jednog prijatelja i da se s drugim osobama koje am znace isto nesto dogovarate da se vidite,i nemojte zaboraviti da ste se to dogovorili jer cete osjetiti da vam kasnije nece biti lako kada shvatite koliko ste povrijedili osobu koja vam mnogo znaci i koja je uz vas bila u svemu...prijatelja imamo mnogo,svi ih imaju..ali iskrenih prijatelja imamo malo...mozda cak i samo jednog,a mozda i dva ili vise,zato to moramo znati cijeniti,a ne ih ostaviti na cjedilu da se sami snalaze,a da se mi zabavljamo i da nas je bas briga kako se oni osjecaju...rolleyes
dada...zawrsila je skolaaa!!!thumbupparty napokon... 2 mj odmora i zajebancije...iss..al i to ce brzo proc pa uzivajte dok mozete...heheyes al eto ja bas i ne odmaram...swaki dan sam negdje...hehe...u petak smo trebali vratiti uđbenike pa smo nakon toga isle malo zujat po gorici...po onoj vrucini...đizzbang al bilo je ok...malo smo i sjedili u hladovini,njupali ledene fino i tak0... nakon toga je lucka isla kod mene spavat...bilo nam je prejebeno!!! čagale smo,zajebavale se,nznm kaj nismo radile...al bilo je predobro!!! pozz!! a u sub smo isle ja,ino i kiki na staro,dobro ježewo...daaa...bilo na je isto ludo...kupale smo se...bili na pedalinama s deckima (zakon ste!!thumbup poZz!!mah) i zajebavali se... ond sam ja u sub isla s luckom i njenim starcima na kljucic brdo...uhh jesam se bila najela jbt!!!!finofino gledali smo male zečeke,ovčice i tak..swe po malo...ond smo poslije toga isle do lucke,pa smo isle van malo se prođirat i opt jele ledene...XDfino bila je dosla kasnije i lea...na rolama hehe...bilo je isto suppaaaačččč!!!!!thumbupthumbup pozz opt!!mahwave hehe...i ond smo u pon,zapravo jucer,opt ja i ino isle na jezewo..kiki nije isla s nama jer nije mogla...ni lucka isto..i trebali su doc ema i wid,al emi nije stara dala pa nisu dosli...al meni i ino je bilo prejebeno opt!! bili smo na pedalini,skakale sa nje... trezili otok na jezewu (otok je inace nekaj plitko na sredini jezera...hehe mi to zowemo otok...tam swi skacu s pedaline...sretan) ond smo tam widli dosta rulje...swe je bilo puno...hehe...bas super nam je bilo... ma cijela owa 4 il 5 dana su bila predobra!!! wooooow!thumbupyes u cet mozda idem u njivice...i bit cu do sub...pa idem na pricest i ond...i ond 6.7.idem u kamp sa sudaricom,i nakon toga na more s martinoom!!! wee!!! jedwa cekam!!! idem ja..moram sobu spremat...bang
Ki$$aM WaS SwEEEEEEE kisskisskissi pOzZaM OfC mahmahwavemahwave PU$$@@@@@!!!!!

Best Friend - BNBV



| Just Say SomeThiNg (14) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.