< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

lud,cool... sprdancija na sve i svašta...
najbolji je..( nadam se da je najbolji )...dd

Linkovi

Blog.hr
wavenina- seka
waveludacha- moja sara
wavebabićka- mala plava
wavemmp- matea,marta,patricia
wavesmiljevacke cafe
wavepanić- a moj mali lipotan
waveandy i dea-super
wavebubalo-moj maleni
wavebulevarke-cure su zakon


free image hosting

free image hosting

o meni...

IME :sara
PREZIME :nije važnoo
RAZRED :8.B-smiljevac
SLUŠAM :rap, hip-hop
I TO JE SVEE. kiss

SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





Što ste došli, kad ste znali
da ste ovdje najebali.
Što ste došli, kad ste znali
da ste ovdje najebali.
Oj purgeri, gdje ste da ste,
vi od Zadra najebaste.
Oj purgeri, gdje ste da ste,
vi od Zadra najebaste.
O Zadre moj, o Zadre moj,
mi smo luđaci bit ćemo prvaci
mi smo iz Zadra, mi smo u kurcu,
volimo tebe, ti si nam u srcu.
Ale ale, ale ale...
Zora rudi, dan se bijeli,
jebat ćemo Zagreb cijeli,
i Cibonu, i Dinamo,
jebat ćemo, rasturamo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJA SEKA

-ovo vam je moja sestra mery
ona vam ide u 5 razred, al izgleda puno starije
-ludi za jednim preslatkim tipom...
visoka je 167...
-voli svoje 2 seke i svoga bracu : nina, ja (sara), i brat marko...
ona vam voli plesati, pivati...
trenira tj. pleše za školu...
-najbolja frendica joj je : ana mijić,karla i...
najbolji frendovi su joj: lovreković,bencun,grubič,marušič...
-sluša rap...
TO VAM JE SVE O NJOJ...

ponedjeljak, 07.05.2007.

i još jedan dosadan post.. hehe

evo i ja opet pišem novi post.. imam puno toga za pisati al sad ću
samo šo mi dođe na pamet..hehe.. kako sm bolesna
28.4 sam bila na vicinom rođendanu ka što več znate i bilo nam je odlično..
ekipa je bila ono za poludit,atmosfera pre j****a..
moje jubice su se pomirile sa lovričkom.. ta ženska je stvarno dobra i drago mi
je što su se pomirili...
1.5 smo išli na mihovil. moje gnjavatorice,ivana,marelja,čubrić,ahmeti i parić..
ajme bilo nam je odlično.. spržili smo se .. sad smo ka rakovi(bar ja..šmrc)..
e i ostavljajte mi puno komentara inaće...hehe
neznam više što da napišem.. evo matea i marta kod mene pa idemo đir...
aj javit ću vam se ja ubrzo sa novim postom.. samo vi ostavljajte komentare..
evo sada pozz moje gnjavtorice,ivanu,bukya,vicu,čokya,tomu i naravno zukya..
,barbaru,lovričku.. (zuky dužan si mi)..hehehe..šalin se
i sve druge, sada idem jer mi se žuri.. volin vas puno..
vaša sara ..
OSTAVLJAJTE MI KOMENTARA PUNOOOOO...
volin vas sve..
e i još samo da vam kažem da je za 3 tjedna patty rođendan..
ajme jedva čekan... biti će nam ludooooooo...
sada stvarno idem... hehe
*V*O*L*I*N * V*A*S*kiss

|Komentiraj 120| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.