< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

lud,cool... sprdancija na sve i svašta...
najbolji je..( nadam se da je najbolji )...dd

Linkovi

Blog.hr
wavenina- seka
waveludacha- moja sara
wavebabićka- mala plava
wavemmp- matea,marta,patricia
wavesmiljevacke cafe
wavepanić- a moj mali lipotan
waveandy i dea-super
wavebubalo-moj maleni
wavebulevarke-cure su zakon


free image hosting

free image hosting

o meni...

IME :sara
PREZIME :nije važnoo
RAZRED :8.B-smiljevac
SLUŠAM :rap, hip-hop
I TO JE SVEE. kiss

SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





Što ste došli, kad ste znali
da ste ovdje najebali.
Što ste došli, kad ste znali
da ste ovdje najebali.
Oj purgeri, gdje ste da ste,
vi od Zadra najebaste.
Oj purgeri, gdje ste da ste,
vi od Zadra najebaste.
O Zadre moj, o Zadre moj,
mi smo luđaci bit ćemo prvaci
mi smo iz Zadra, mi smo u kurcu,
volimo tebe, ti si nam u srcu.
Ale ale, ale ale...
Zora rudi, dan se bijeli,
jebat ćemo Zagreb cijeli,
i Cibonu, i Dinamo,
jebat ćemo, rasturamo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJA SEKA

-ovo vam je moja sestra mery
ona vam ide u 5 razred, al izgleda puno starije
-ludi za jednim preslatkim tipom...
visoka je 167...
-voli svoje 2 seke i svoga bracu : nina, ja (sara), i brat marko...
ona vam voli plesati, pivati...
trenira tj. pleše za školu...
-najbolja frendica joj je : ana mijić,karla i...
najbolji frendovi su joj: lovreković,bencun,grubič,marušič...
-sluša rap...
TO VAM JE SVE O NJOJ...

četvrtak, 29.03.2007.

you don`t even know the meaning of the words "I`m soory"

ej evo i mene sa novim postom.. nisam nešto zadovoljna sa komentarima al jbg..
ja sam vam loše volje, sad mi se neda pisat jer ima dota toga..
uglavnom mislila sam da nekim osobama mogu virovati al sad sam shvatila da nema teorije..
zajebu te na svaki mogući naćin. sad shvaćam da nemogu
virovati onima kojima sam najviše virovala..pogotovo tome i zuky koji samo izmišljaju naćine
na koji će se samnom posvađat.. al jebiga.. baš me briga za zukia, al
tome me toliko uvridia..
sad mi je jadno..nerazumim kako život može bit tako jadan, usran..
al da nemam moje najdraže prijateljic nebi mogla ništa..
volin ih najviše na svitu..
nemogu zamislit život bez njih.. al jbg. ako se tome neželi pomirit nemora..
šo da vam još napišem- neznam ni sama..
al uglavnom želim mojim ljubicama sve najbolje u subotu u splitu..
aj prođite nije vam to teško.. hehe.. volin vas sve..
a ja ću vam sad stavit nešto pa..

Ja stvarno voljela sam te,bez tebe moj život bio nezamisliv je!No znala sam da ce i taj dan morat doći i taj dan nece mi dobro proći!nakon tog dana više ništa nije bilo isto,jer ti si utonuo u bezkrajan san,to je bio za sve dugacak dan!nadam se da ti je na nebu lijepo,i da ovu pijesmu cujes,da osjetis moju ljubav,te da me u mislima savjetujes!ponekad u snu osijetim tvoj dodir,te se pitam dali si stvarno dosao,ili su to moje misli i san koji je brzo prosao!Da si barem samnom samo na jedan dan,da ti kazem sve i da vidis da nije ništa kao prije!No znam da je to nemoguće i zato se nadam da ću i ja stići jednog dana na tako lijepo mijesto na kojem si sada ti..No nebi htijela da se to ubrzo dogodi,jer ne zelim osobe povrijediti,nadam se da niko tako nece patiti,kao što ja sada patim..

a sada pozdravljam:barbaru,lucu,mateu,patty,ivanu,martu,marelju
sve sa relje, moj 8.b, koje znam i neznam..mojoj ludachi,lovrički,
luci,vevi,drini,brunu,vici,bukiu,tokiču.. volin vas sve

by:-VaŠa UsAmLJeNa SaRa -VOLIN VAS PUNOOOO

|Komentiraj 112| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.