MySpace Layouts

MySpace Layouts

Yo - ~°Hip hop is my life°~ - Blog.hr

~°Hip hop is my life°~

nedjelja, 03.09.2006.

Yo

Danas je moja mama bila na kavi kod naše susjede koja ima malo, glupo razmaženo derište burninmad.
Užas! Prvo mi je njihov pas silovao nogu, a onda je derište (ona je žensko) počelo jahati po mojoj nogi!!! POPIZDILA SAM madmadmad!!!!!!!!! I onda je moja mama rekla da donesem zamorca da vide! OPET SAM POPIZDILA jer sam znala da će ga derište htjeti držati i da će mu nešta napraviti! Donijela sam zamorčića i dala ga toj ženi, a ona ga je dala derištu headbangburninmadpuknucu!!
I onda je njena mama rekla: -Jel bi ti htjela takvog?, a derište je naravno reklo: -Daaaaaaa!!
skoro sam proplakala namcornoeek!! Mogu si zamislit šta će sve raditi tom jadnom zamorčiću no!
Evo ja vas napuštam u tuzi...sljedeći post bit će najvjerojatnije prekosutra. K!$$

- 17:04 - Komentari (5) - Isprintaj - #