MySpace Layouts

MySpace Layouts

Post premda nema 10 komentara! - ~°Hip hop is my life°~ - Blog.hr

~°Hip hop is my life°~

subota, 12.08.2006.

Post premda nema 10 komentara!

baš vam hvala! ja komentiram vas a vi ne koomentirate mene! kako bilo da bilo, evo posta!
burazova cura i njezina frendica napravile su mi one sitne pletenice po cijeloj kosi! one su frizerke pa su mi baš lijepo napravile! napravila sam blog sa vicevima (bez brige! i dalje pišem ovaj!) evo linka: UĐI!. danas mi je ok dan! frendica mi je došla...malo smo brbljale. počela sam raditi grafite! dok mi proradi mail možete ih naručivati ako vam se sviđaju! ovo sam napravila..ima jedan bolji ali neš mi šteka komp pa ću drugi put stavit


Image Hosted by ImageShack.us

sutra ću opet pisat ali mi pliz ostavite par komentara. može?
K!$$
RESPECT
!

- 01:47 - Komentari (21) - Isprintaj - #