petak, 21.04.2006.

heeeeeej!

Bok,evo mene opet,danasnji dan sam provela fakat suuper!probudila sam se negdje oko 9,gledala telku,malo se prošetala sa svojim cuckom koji se zove Đoni,jako je slatki(hrvatski ovčar) i oko pet sam išla sam išla u Kloštar kod frendice Josipe S.Bilo nam je super,igrali smo nogomet,stolni nogomet,košarku gledali smo film i tak te stvari,ljudi odem ja spava mi sezijev,pusakiss.ajme eni idući tjedan školamadburninmadnutblablanamcor :)))))baaaaaaj....

- 21:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

u mom blogu ću pisati kako provodim dane i puno,puno toga!!!nut:naughty

o meni:

zovem se barbara,prezivam k....,idem u 7.a razred-najluđi razred na svijetu.rođena sam 8.7.1992
volim slušati glazbu,a najdraža glazba mi je hip hop,r'n'b,rap,house.sviram flautu. -najbolji prijatelji su mi:Lana,Kiki,Kica,Ivana ,Varšava,Josa, Marija,Leona,Antonia, Ela,Dado,Marko,Bero,Luka,Ivan,Božo.... -MRZIM CAJKE I NARODNJAKE!!!!! -imam 1 sestru helenu(20) i 1 brata matiju(23) i mamu i tatu....u budućnosti bih htjela postati učiteljica flaute ili modna dizajnerica! -mrzim dvolične i umišljene ljude! oblačim se sportski,reperski i šminkerski!ne volim kad neki čovjek kopira drugog čovjeka . ne mogu bez svog samsunga sgh e-350(na razvlacenjethumbup).imam kafić,zove se rošo,posjetite ga u kloštru,tamo se naravno ne puštaju narodnjaci!i to je valjda to!

cool blogići

kica.blog.hr -streetboy.blog.hr