utorak, 21.03.2006.

Evo mene ponovno!

A evo ga onaj kratko očekivani post inspiriran dubokim trenutcima dosade poslije "zabranjene ljubavi"!kod mene vam, nema ništa senzacijonalno novoga osim toga što doma već 2 dana ležim bolesna,sva ukomirana,glava me boli...itd nečemo u detalje!I nažalost znate od kud mi ta prehlada.Mislim ono da vas pustim da pogađate nikada ne biste(vijerujte mi).Prvo u subotu sam bila u uljaniku.Bila je skoro sva ekipa iz raza,al sam ja najviše bila sa sekama i teutom.prvo je trebala i dina ići,al je onda odustala jer joj je bilo žao ostaviti miu samu koja ne želi ići u uljanik(ja i dee ju ne shvaćamo)al nju niti dizalica do tamo ne može namamit,al dobro na kraju večeri se baš mia sjetila da svrate do uljanika tj.da dođu mene pozdravit!wow kako liijepo!I dobro prvi je zaključak da sam se prehladila u uljaniku,ali zašto imam temperaturu??hm hm tooo bi trebala mia znat!Mi smo vam lijepo(din,seke i ja)izvukle miu iz kuće i išle smo do mora u nedelju.I onda su se nama(nije apsolutno bitno kako)smočile,ali fuul malo patike i onda se "paametna mia" sjetila da se utrkujemo tj,da trčimo po plićaku kroz svu dužinu obale...i doobro tada su več meni u patikama mogle plivat ribe koliko je bilo vode i tada padne još jedna zamisao,a ta je da mi onako ko flegme ušetamo u more do koljena i glupače to napravimo0o0!I na moju žalost moja je mama skužila mokre patike..mislim ja tu bolesna,a mia ko da nije čovijek pa šta ona ima krokodilsku kožu il..????ZAKLJUČAK:jeedva čeekamo ljeetoooo!!mislila sam još nešto napisat,ali se faakat ne siječam!!

evo vam malo ljetnog podsijetnika:

MySpace Layouts

| 20:12 | Komentari (36) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>