srijeda, 09.08.2006.

yo!!!!!!!!

yo..........................evo swad tu slušam neke žestoke repere...................ma zakon.............a jeste gledali jučerašnju utakmicu????ma uuuuužas!!!!!!!!!ali ipak su naš super igrali........a onaj Modrić je baš zakooon!!!......................dakle gledala sam utakmicu i izgubili smo od Arsenala 0:3.................e jučer sam se išla šetati s frendicom...............i tak išli smo na sladač.......pa smo se šetali.........ali u Ivaniću nema baš ljudi,barem ne naših godina...............svi su na moru.........a jedino ja nisamnamcornamcorlud..........već brojim dane............idem za 10 dana i jedva čekamcerekcerek........buraz mi je došao s moracerek...............jakoo je crn......baš mu zavidim........hehe =)..........i tak.............danas.............sad sam malo prije bila u Kloštru sa sister..........i tak evo,samo da vam se javim da znate da sam živa.........heeh =)..banglud.......ajde kisek,misek..........lud.............hehe.................pozZzzZzzZ i kis$ach..............................P.S.E htjela bih još reć da svima koje komentiram skoro vaki dan,neu komentirat nekoliko još dana,kad neću ić na net!!!Nemojte se ljutiti!!!!kisaaaaaaaaam vassssssss.........

- 20:05 - kOmENtaRi (0) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.