utorak, 01.08.2006.

pozz.....

hej....pišem vam jer imam neku želju za pisanjem....što je stvarno čudno........danas sam se išla s Anamarijom šetati,bilo nam je super,bili smo na zelji....i tak....onda smo išle u videoteku...ja sam si posudila Egzorcizam Emily Rose....poslije sam ga gledala............onda je počelo grmiti..........bilo je oblačno.....Anamarija i ja smo trčale prema njezinoj zgradi,jer nas je bilo stvarno strah.....bili smo tam kod nje i počele su munje sijevati,grmilo je i onda je padala kiša...........otišle smo u Anamarijin stan i tamo smo pričale...čekale smo da prođe kiša,da ja mogu ići8 doma.....onda je prestala i tata je došao po mene i išli smo drito u Kloštar.....pa smo došli doma........ja sam otišla na net malo i sjetila se da sam posudila film i počela sam ga gledati....film je fenomenalan.......evo vam neke podatke o filmu........pozZzz i kis$ach......kisscool

Egzorcizam Emily Rose
režija: Sam Derrickson
scenarij: Paul Harris Boardmana, Scott Derricksona
uloge: Laura Linney, Tom Wilkinson, Campbell Scott, Colm Feore, Jennifer Carpenter, Shohreh Aghdashloo
žanr: horor
trajanje: 119 minuta
zemlja: SAD
godina: 2005

Iznimno rijetkom odlukom, Katolička crkva je službeno priznala opsjednutost zlim duhom u slučaju devetnaestogodišnje studentice. Ispričan kroz seriju užasavajućih povrataka u prošlost, Egzorcizam Emily Rose, prati priču o uznemiravajućem suđenju svećeniku optuženom za nemar koji je rezultirao smrću mlade djevojke za koju se vjerovalo da je opsjednuta. U filmu, zasnovanom na stvarnim događajima, glume Laura Linney kao Erin Bruner, odvjetnica koja brani oca Richarda Moora (Tom Wilkinson), svećenika koji je izveo kontroverzni egzorcizam.

Emily Rose napušta sigurnost svog ruralnog doma radi studija, bez ikakve predodžbe o tome što ju očekuje. Jedne večeri, sama u studenskom domu, doživljava svoju prvu užasavajuću halucinaciju i gubi svijest. Kako njeni napadaji postanu sve češći i teži, Emily, predana katolkinja, donese odluku podvrći se obredu egzorcizma pod vodstvom svog župnika, oca Richarda Moora. Kada mlada djevojka premine tijekom stravičnog egzorcizma, svećenik je optužen za ubojstvo iz nehaja.



Erin Bruner, poznata odvjetnica, nevoljko pristane zastupati oca Richarda Moora, u zamjenu za obećan položaj partnera u njenoj odvjetničkoj firmi. Kako suđenje napreduje, Erinin cinizam i ateizam će se naći ugroženi nepokolebljivom vjerom oca Moora i sablasnim, neobjašnjivim okolnostima slučaja.

U Egzorcizmu Emily Rose glume Laura Linney (You Can Count On Me) i Tom Wilkinson (In The Bedroom), oboje nominirani za Oscara, te se u sporednim ulogama pojavljuju Campbell Scott, Colm Feore, Jennifer Carpenter i Shohreh Aghdashloo. Po originalnom scenariju Paul Harris Boardmana i Scott Derricksona, film je režirao sam Derrickson, a producenti su Tom Rosenberg i Gary Lucchesi iz Lakeshorea, te sam Boardman, Tripp Vinson i Beau Flynn. Izvrši producenti su Andre Lamal, Terry McKay, David McIlvain i Julie Yorn. Montažer je Jeff Betancourt, dizajner produkcije David Brisban, direktor fotografije je Tom Stern, kostimografkinja Tish Monaghan, dok je za muziku bio zadužen Christopher Young.

- 21:51 - kOmENtaRi (6) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.