ponedjeljak, 31.07.2006.

hay....

hello................ovih dana nisam uopće išla na net..pa se ispričavam onima kojima nisam ostavljala komentare...ne da mi...............ovih dana sam bila doma......malo vani..........prekjučer su mi došli gosti,pa sam s njima bila vani na terasi pričala i onda mi je sestracerekcerek došla s mora,sva je crna....bila je u Vodicama tjedan dana....sa nekim frendicama....bile su u Haciendu,DJ je bio Martin Solveig....možda ne znate tko je,al je poznati DJ.....bili su shapeshiftersicerek i drugi poznati DJ-i...iu danas je otišao moj buraz sa frendovima,možda će još ići u Neum sa curom,ona je tam sad sa starcima.....danas sam bila malo vani,pa sam otišla s mamom u Kloštar,u naš kafić.......U Kloštru nema ni žiove duše..a ni u Ivaniću namcor....onda smo došli doma........došli su nam gosti.među njima je bila jedna moja polusestrična,tak nekaj...od mamine sestrične kćer.....pa smo se ja i ona šetale,išle smo na net i tak.....evo malo vam se javljam da znate da sam živa........hehe....jooj jedva čekam more,idem tek 19.8.sa starcima na tjedan dana u Orebić,bit ćemo u hoteluyes .......pozdavljam i kissam sve koji me komentiraju i čitaju.........kiss mah....evo vam jedna slikica,to je moj teg,neki.......nije baš teg...

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:23 - kOmENtaRi (0) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.