srijeda, 26.07.2006.

po$t.............. =)

heeeeeejjj!!!!!!!!!!!!!........KAKO STE?????????????..................ja sam thumbupbangnut......hehe....današnji dan je bio ssssuppppppper...........bila sam kod Anamarije(again)............pričale smo,za*ebavale se,pozdravljale ljudelud..bang....onda smo sreli Anđeli,malo se izbrbljali...ma bilo je zakon..srele smo jednog naughty dečka.....uf =).......hehe........poslije je došo moj tata po mene s Lagunom,zato jer sam ja imala neki žulj od japanki,pa me peklo =(.............otišla sam na net,ručala.......moji su trebali ić zubaru u Ludinu....koje ima......hehe...ludbang..a meni je bilo malko dosadno doma,pa sam išla s njima....prvo smo išli u naš kafić odnest mome braceku jesti....njami......U Kloštru nema baš puno ljudi.........il su u kućama ili na moru...no........krenuli smo u Ludinulud...hehe............kad smo došli moji su otišli u ordinaciju,tako da sam ja bila sama,išla sam prvo u dućan kupit si nekaj za pit i časopis za čitanje.................oni su onda završili...................pa smo krenuli kući...usput smo negdje stali,moji su morali nekaj obavit......došli smo doma....i evo me tu lud....ajde pozdravljam vas i kissammmmmmmmmmmmmm cerekkissmah.......

- 21:39 - kOmENtaRi (14) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.