utorak, 18.07.2006.

......neMa Na$lovA......... *: )

hej,bila sam u shoppingu.......bilo je super.........evo sad ću vam ispričati ispočetka kaj se sve događalo.....išle smo mama,sis´ Helena i ja,Matija(buraz) nije išao...ne znam zašt....no nama je svejedno bilo super,HElena je vozila jer se mama boji voziti na autocesti....i tak došle smo do SV.Nedjelje,nismo išli u Samobor,ali mi tak uvijek kažemo..........išle smo u Mustang.......ja sam si kupila neku super narukvicu i neku majicu i sestra si je kupila negdje 5 majci......mama ništa.............A stvarno sam se iznenadila kad smo došli tam..........sve je uređeno,tam su one zgrade Hoto Villa......i poslije mo otišle u neke birc Hoto Villa(valjda)......tam je bio neki konobar,starac koji se upucavao mojoj mami..hehe.........stvarno je predivno tam imaju taj neki Hoto cntar,di je valjda vtić,škola,ma svašta.............ja bih htjela tam živjeti............i onda smo mislile ić prema doma,ali smo se odlučile da idemo u King Cross........prvo smo bile u Office Shoes,no ništa si nismo kupile.ja sam htjele starke.......ali nisam si ih kupila,no sestra mi je rekla da će mi ih kupiti,to mi je obećalasmijeh.............onda smo otišle tam u Magmu,kupila sam si japanke i sestra isto,ukupno smo si kupile 4 para japanki.......ona si još kupila grudnjak...i valjda majicu.......otišle smo u neki dućan preko puta,sestra si je kupila badić i majice,mama majice,ja ništa...............i tak ondaa je shopping završio i mi smo ogladnjele,pa smo si kupile sendviče u SUbwayui baš su fini................krenule prem autu i tamo smo jele na parkiralištu i onda nešt čujemo,neko trubi,i mi se okrenemo neka se ženska skoro zabila sa svojim autom u drugi auto..........onda su izašle van iz auta,nije se ništa dogodilo,sve je bilo uredu i ta žena koja se zabila u auto se parkirala ispred nas i ona izađe van i počne nama prigovarati kaj jedemo na parkiralištu i da smo mi krive što se ona zabila u auto,e koja glupa babetina,mi smo samo stajale i šutjele....ja sam joj htjela nešt odvratiti,no mislila sam da će joj mama nešt reć,no nije,pa se sad grizemo kaj joj nismo ništ rekle zauzvrat....hehe.............a baš je glupa babetina,mi smo bile udaljene od nje 100 metara.....a ona nama govori kao da smo mi krive!!Ma ja sam ju najrađe htjela šamarčinu dati kaj je rekla............idem ja...........pozzzz svimamah

- 22:21 - kOmENtaRi (8) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.