subota, 15.07.2006.

yo people!

evoooooooo,imam opet novi dizajn i baš je FORA! :)..........malo mi je dosadno pa sam na netu...danas mi je bio superr dan...kupala sam se u bazenu sa sestrom i bilo je baš ZAKON!........i tak poslije sm se dosađivala...........i onda su mi došli gosti.......teta od moje mame i unuka od tete.Koja je baš fora..............onda smo se išle ona i ja šetati po ulici i tak...bile smo na kompu.........i onda sam srela LUku i tak........poslije sam išla u Kloštar u kafić...............vidjela sam nekoga slatkoga dečka wink..i tak..............evo ja sada idem gled
at telku i tak...............pozzzz svimawave...............

blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog

blog



blog

blog

- 23:15 - kOmENtaRi (12) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.