neš pametno!!!!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



ja se nadam da sam napravila
dobar blog, i da æe te ga
komentirati!!!!!!!ki$$$$$ svima
love y@@@@

~¤~¤~ MOJE NAJDRAŽE PJESME~¤~¤~

All i think abaut is you!!!!

1. This is the night witch
belongs
to you.
Everything around me is
love for
you.
I call to ask is everything
ok, I call
to say,
that we are back together
again.
I love you, and I need you,
baby you are mine, please
be my
valentine.


Ref.: All I think about is
you.
I can’t help myself, I just
want you.
Every night I want you
by my
side.
Baby you are cuter every
time.


2. When I see you that
night
I know that is over,
because my eyes didn’t
see
anything but you.
Love is in your eyes,
when
I see
them I just need to lie.
I just want you, you are
in
my dreams,
when I woke up, I want
back
to sleep.
Just kiss me, and don’t
say
anything.
I gave you something that
no
wan gives
you this before, I gave you
my
love.

Ref.: …………………….

3. You just know how to
love,
you know how to kiss,
baby
I can handle this!!!!!
You know
what I want; you know
what I
need,
of course. I need you
in my
sleep.
Baby you are smart,
baby you
are rich,
baby your smile is all
I need.
All I think about is you,
please
don’t go!!!!

...znam da se ta pjesma
nekima
nesviða..pa ono..i
onima koji su je napisali
...al nema veze
meni se ta pjesma sviða
..pa ubite meeee...
hehe(mislim na ovu gore
pjesmu..)



STICWITU

I don't wanna go
another day,
So I'm telling you
exactly what is on
my mind.
Seems like everybody's
breaking up
Throwing their love away,
But I know I got a good
thing right here
That's why I say (Hey)

[Chorus:]
Nobody gonna love me
better
I must stick with you
forever.
Nobody gonna take me
higher
I must stick with you.
You know how to
appreciate me
I must stick with you,
my baby.
Nobody ever made me
feel this
way
I must stick with you.

I don't wanna go another
day
So I'm telling you exactly
what
is on my mind.
See the way we ride in our
private lives,
Ain't nobody getting in
between.
I want you to know that
you're
the only one for me
(one for me)
And I say

[Chorus]

And now
Ain't nothing else I can
need
(nothing else I can need)
And now
I'm singing 'cause you're
so,
so into me.
I got you,
We'll be making love
endlessly.
I'm with you (baby,
I'm with you)
Baby, you're with me
(Baby, you're with me)

So don't you worry about
People hanging around,
They ain't bringing
us down.
I know you and you
know me
And that's all that counts.
So don't you worry
about
People hanging around,
They ain't bringing
us down.
I know you and you
know me
And that's why I say


lana-moja b.f.,sa v.b.k. je i
voli slušati strano,ide na jazz
dance i cura je zakooooooon,
i naravno slobodna je pa
deèki navaliteeeeeeee...
cerekcerekcerek



nina-ma lodaaaaa cura..
obožavam ju
...rolleyesrolleyes..hehe..
.slatko govori...smijeh
smijeh..hehe..ma loda je


martina-slatka susjeda
..ma supach je..voli
matematiku
..hehe...nutnut..ma
supach cura


ivona-moja b.f. iz razz.
sluša neš strano i
ponekad
narodnjake,super je!!!!


ana-super je cura i
moja
takoðer b.f. bavi se
mažoretkinjama i
sluša strano!!!



sara-super prijateljica,
voli plesati i pjevati..
a kak samo gasi..ae
i vodi klub just do it..



matea- ma super je cura..
voli plesati i pjevati...
ae voli nekog lika
neam blage za njega
ali ok..=))..super je...


vanja-super cura s plesa
i razz..ma luda je...



joca-ma crazy girl...
6 je razz.
.mal je opièena...ali
ok cura..hehe.
.ma zakon je..voli
m_ _ _..hehe


nora-isto 6 razz..bavi
se plesom.
i jako je zaljubljena u
b_ _ _ _ _ _
heheh..ma najluða cura..i deèki
slobadna je pa navalite..hehehe


valentina-ok cura...crazy..
zujozujo



martina-šestašica..
ma looodoo je..deèki
..navalitee..ehhe
ma supach je cura



beata-ma cura je super.
.kuštro..hehe..ae ma zakon je cura
isto je 6 razz..ae
ma rastura sve..

ima ih još punoooooo ali to
su mi bff

DEÈKI


IGOR...super frend.
.hehehe..ide
u sveèenike..sve cure
luduju za
njime..ne..hehehe..
ma super deèko


BRANE...ma super je lik i dobar
frend..on i igor su best frendovi.
ma lud lik..hehehe


MEMO..ime mu je zdravko..
.on je najluði od njih
svih..voli
se zezati i super
je frend..sve naj..


TOMIÈIÆ..ma smiješan
lik..ninin
bivši..hehehe..ma
smotan i lud...
joj ni@..hehehe



PULJIÆ..ma legenda u razz...
smiješan lik..a kak se
samo se
samo svaða sa
nastavnicama.
.ma živi cirkus..ali
super je frend



MOJA SIMPA.....hehe..
.da sam znate
kak je cjut..hehe..ma
zakon je
deèko...hehe(ma znate ga..
skoro..hehhe)
sexy....i slatko.....
myspace

Stuff for your blog!

myspace

myspace

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts


vojim vas sve...

blog

blog



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layout

blog layout



CRVENA BOJA

CRVENA JE BOJA SREÆE.
U NJOJ LJUBAV UVIJEK
TEÈE,
KAD SE JAVI ONA PRAVA
CRVENA U SRCU SPAVA!!!!!!!




VOLJET ÆU TE

DOK BUDE KRVI U SVAKOJ
MOJOJ VENI
ŽIVJET ÈEŠ DUBOKO U MENI.
KAD PRESTANE SRCE BOLJETI
ONO ÈE TE JOŠ UVIJEK NAJVIŠE
VOLJETI!!!!!!!!!!!!!!!





JA VOLIM

SVAKO SRCE NEKU TAJNU
KRIJE,
SVATKO VOLI POSLIJE ILI
PRIJE,
A JA VOLIM AKO NETKO
PITA,
ANÐELA KOJI OVO ÈITA.




PUNO TE VOLIM

LJUBAV JE TUGA ZBOG KOJE
SE PATI,
KOLIKO TE VOLIM NIKAD
NEÆEŠ ZNATI.
ŽELIM TI DOBRO,
NEŽELIM TI ZLO,
PUNO TE VOLIM,ZAPAMTI TO.


~¤~ Seen it all, done it all, can't remember most of it. :o ~¤~

06.06.2006., utorak

~¤~ th3 m¤j d@n..666..hheheeh..=)))) ~¤~

hello pipls..wave..evo ja sada na inf...ma baš je loodoooo....naughtynaughty..al zamalo.. i bili sad na odmoru i zajebavalise s šestašima....rolleyesrolleyes..bwahahahh..a ovi osmaši...baš nas puno voleeee....ae skoro su nas ubili tam pod odmorom..kisssmijehlud..hehe..a štaš kada nismo baš poželjni..hehe..mal se šalim..ae doæi æe oni danas u našu smjenu..paaa...hehe..yessmijehsmijeh...=)))...
ae danas je moj dan..sve ide po mom..heh..ae dobro..ne baš sve ali oke..thumbupthumbup...ae ja se sad malo tu dosaðujem ali ivona je tu pokraj mene paaaaa...ma znate..hehe...headbang..kiss.ae sada tu slušaju moju štiklu i neš pjevaju..ma de dobro jee..rolleyes..ae ljudi de doðite mal na chat..baš je dosadno..martina,ivona,beata,domenika i ja juèer bili na chatu..sam smo se mi skoro dopisivali..nitko više nije htjeo...winkyes..a ja sada tu bubam gluposti jer neznam šta da pišem..ae sada moram stavljati mal linkicha za moje frendove..ae a baš mi se neda ali ubit æe me..rolleyes.a štaš..ae danas me pita fiziku,tehnièkii dobivam ispitiz vjeronauka..ae jadna jaaaaa..bangbang...a evo obeèala sam da neæu pisati baš neke velike postove..pa...ja mislim da je ovo dovoljno..ae sada kissach svimaaaa..kisskiss
...kisskiss

- 10:46 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ma neke gluposti
malo,slatko èudo!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts





ime: iva wavewavewave
nadimak: neda mi se pisat
g¤d: 14 smijeh
škola: fkf bang
hobi: jazz dance,spavanje,tv nutnut
v¤£im: tv,spavanje,komp,moj mp3,moju macu,
svoju simpu,frendice i frendove,plesat,izlazit
,putovati,
sladoled,pjesme..itd winkwink
mrzim: školu,nastavnike,ispite,umišljene ljude..
itd.. nonono
ljubav: slobodna,zasada cerekcerek

Volim your eyes zato što su very nice
malkice look at me,
poslije toga don`t forget me.
Srce mi tik-tak for you bacause I love you




B£¤g¤v! k¤j€ è!t@m

lana_the best blogich....moja bff...naughty...

m@rt!n@ & n!n@ ...super frendice...naughtynaughty

matea.thumbup

saranutnut

moj još jedan blog sa best frendicama...kisskiss

ninin blogich..smijehsmijeh

martina..kisskiss

ivonazujo

doris.mahmah

edit .wavewave


ana-maria..thumbupthumbup

tamara..partyparty

blogich od osjeèkih mažoretkinja..wink

.anamarijaaa.wink

[URL=http://luck5.blog.hr]perièkaa..wink:[/URL

MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



layout for myspace

layout for myspace


baš je cjut....

Free Hit Counters
Free Hit Counters

blog Layouts

blog Layouts


.....neke slikice...
saint patrick's day

saint patrick's day




MySpace Graphics, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics, Online Script, MySpace Goodies at WWW.DOLLIECRAVE.COM





Cute Glitter Graphics from Dollielove.com



Glitters from Dollielove.com



Glitters from Dollielove.com

hahahahah...baš se rimuje...hahahah


Glitters from Dollielove.com


get your glitters from Dollielove.com

PROSERI

JA: beside my side

moj najbolji proser:

SUBOTA JE DJEVICA

..hehe

ja kažem neki proser,a pita ana:
a tko je to prosro...

LABI: španjolska je u
švetskoj

Vanja za nekog lika: njega je
mama našla u kinder jajetu,i
još ga nije složila

nastavnica iz hrv: ima ga ima,
nije se skrio (za subjekt)

meni pod hrv..vibra mobitel a
ja kažem: kak je taj vibraton jak
na mobitelu..


LABI: znate nastavnice.
.pa maðarska granièi sa BiH preko rijeke..
ma neznam kak se zove...al znate vi veæ lud

JA U SVAÐI: joj..de ubi se..da
imam lice ko ti tužila bi svoje roditelje... blabla

LABI U SVAÐI:
kak si samo došla ovdje..šta je netko ostavio
kavez otvorenim????? zujo

Nastavnica iz bio:
djeco..kak se dijele ribe
BRANE: na suhe i
mokre nut

ti si živi dokaz da govna mogu hodat dead

NEKI LIK: e..
prodaš mi svoj dres????
VANJA: ok..
ali ja idem uz njega bang

JA:ovaj deèko
baš je zgodan!!!!!!
LANA: ma
odvratan je...ali lijepo izgledaaa lud

SRZ-sat razredne zajebancije thumbup

(ima ih još ali mi se neda pisati)