neš pametno!!!!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



ja se nadam da sam napravila
dobar blog, i da će te ga
komentirati!!!!!!!ki$$$$$ svima
love y@@@@

~¤~¤~ MOJE NAJDRAŽE PJESME~¤~¤~

All i think abaut is you!!!!

1. This is the night witch
belongs
to you.
Everything around me is
love for
you.
I call to ask is everything
ok, I call
to say,
that we are back together
again.
I love you, and I need you,
baby you are mine, please
be my
valentine.


Ref.: All I think about is
you.
I can’t help myself, I just
want you.
Every night I want you
by my
side.
Baby you are cuter every
time.


2. When I see you that
night
I know that is over,
because my eyes didn’t
see
anything but you.
Love is in your eyes,
when
I see
them I just need to lie.
I just want you, you are
in
my dreams,
when I woke up, I want
back
to sleep.
Just kiss me, and don’t
say
anything.
I gave you something that
no
wan gives
you this before, I gave you
my
love.

Ref.: …………………….

3. You just know how to
love,
you know how to kiss,
baby
I can handle this!!!!!
You know
what I want; you know
what I
need,
of course. I need you
in my
sleep.
Baby you are smart,
baby you
are rich,
baby your smile is all
I need.
All I think about is you,
please
don’t go!!!!

...znam da se ta pjesma
nekima
nesviđa..pa ono..i
onima koji su je napisali
...al nema veze
meni se ta pjesma sviđa
..pa ubite meeee...
hehe(mislim na ovu gore
pjesmu..)



STICWITU

I don't wanna go
another day,
So I'm telling you
exactly what is on
my mind.
Seems like everybody's
breaking up
Throwing their love away,
But I know I got a good
thing right here
That's why I say (Hey)

[Chorus:]
Nobody gonna love me
better
I must stick with you
forever.
Nobody gonna take me
higher
I must stick with you.
You know how to
appreciate me
I must stick with you,
my baby.
Nobody ever made me
feel this
way
I must stick with you.

I don't wanna go another
day
So I'm telling you exactly
what
is on my mind.
See the way we ride in our
private lives,
Ain't nobody getting in
between.
I want you to know that
you're
the only one for me
(one for me)
And I say

[Chorus]

And now
Ain't nothing else I can
need
(nothing else I can need)
And now
I'm singing 'cause you're
so,
so into me.
I got you,
We'll be making love
endlessly.
I'm with you (baby,
I'm with you)
Baby, you're with me
(Baby, you're with me)

So don't you worry about
People hanging around,
They ain't bringing
us down.
I know you and you
know me
And that's all that counts.
So don't you worry
about
People hanging around,
They ain't bringing
us down.
I know you and you
know me
And that's why I say


lana-moja b.f.,sa v.b.k. je i
voli slušati strano,ide na jazz
dance i cura je zakooooooon,
i naravno slobodna je pa
dečki navaliteeeeeeee...
cerekcerekcerek



nina-ma lodaaaaa cura..
obožavam ju
...rolleyesrolleyes..hehe..
.slatko govori...smijeh
smijeh..hehe..ma loda je


martina-slatka susjeda
..ma supach je..voli
matematiku
..hehe...nutnut..ma
supach cura


ivona-moja b.f. iz razz.
sluša neš strano i
ponekad
narodnjake,super je!!!!


ana-super je cura i
moja
također b.f. bavi se
mažoretkinjama i
sluša strano!!!



sara-super prijateljica,
voli plesati i pjevati..
a kak samo gasi..ae
i vodi klub just do it..



matea- ma super je cura..
voli plesati i pjevati...
ae voli nekog lika
neam blage za njega
ali ok..=))..super je...


vanja-super cura s plesa
i razz..ma luda je...



joca-ma crazy girl...
6 je razz.
.mal je opičena...ali
ok cura..hehe.
.ma zakon je..voli
m_ _ _..hehe


nora-isto 6 razz..bavi
se plesom.
i jako je zaljubljena u
b_ _ _ _ _ _
heheh..ma najluđa cura..i dečki
slobadna je pa navalite..hehehe


valentina-ok cura...crazy..
zujozujo



martina-šestašica..
ma looodoo je..dečki
..navalitee..ehhe
ma supach je cura



beata-ma cura je super.
.kuštro..hehe..ae ma zakon je cura
isto je 6 razz..ae
ma rastura sve..

ima ih još punoooooo ali to
su mi bff

DEČKI


IGOR...super frend.
.hehehe..ide
u svečenike..sve cure
luduju za
njime..ne..hehehe..
ma super dečko


BRANE...ma super je lik i dobar
frend..on i igor su best frendovi.
ma lud lik..hehehe


MEMO..ime mu je zdravko..
.on je najluđi od njih
svih..voli
se zezati i super
je frend..sve naj..


TOMIČIĆ..ma smiješan
lik..ninin
bivši..hehehe..ma
smotan i lud...
joj ni@..hehehe



PULJIĆ..ma legenda u razz...
smiješan lik..a kak se
samo se
samo svađa sa
nastavnicama.
.ma živi cirkus..ali
super je frend



MOJA SIMPA.....hehe..
.da sam znate
kak je cjut..hehe..ma
zakon je
dečko...hehe(ma znate ga..
skoro..hehhe)
sexy....i slatko.....
myspace

Stuff for your blog!

myspace

myspace

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts


vojim vas sve...

blog

blog



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layout

blog layout



CRVENA BOJA

CRVENA JE BOJA SREĆE.
U NJOJ LJUBAV UVIJEK
TEČE,
KAD SE JAVI ONA PRAVA
CRVENA U SRCU SPAVA!!!!!!!




VOLJET ĆU TE

DOK BUDE KRVI U SVAKOJ
MOJOJ VENI
ŽIVJET ČEŠ DUBOKO U MENI.
KAD PRESTANE SRCE BOLJETI
ONO ČE TE JOŠ UVIJEK NAJVIŠE
VOLJETI!!!!!!!!!!!!!!!





JA VOLIM

SVAKO SRCE NEKU TAJNU
KRIJE,
SVATKO VOLI POSLIJE ILI
PRIJE,
A JA VOLIM AKO NETKO
PITA,
ANĐELA KOJI OVO ČITA.




PUNO TE VOLIM

LJUBAV JE TUGA ZBOG KOJE
SE PATI,
KOLIKO TE VOLIM NIKAD
NEĆEŠ ZNATI.
ŽELIM TI DOBRO,
NEŽELIM TI ZLO,
PUNO TE VOLIM,ZAPAMTI TO.


~¤~ Seen it all, done it all, can't remember most of it. :o ~¤~

31.03.2006., petak

ma neke stvari

evo mene..meni dosadno na chatu pa pišem post...yes...danas nisam bilaaaaaaaa u školi a pisali test iz mat.......ionako niš nebi znala...pa ću pisati u ponedeljak...jeeeeeeeeee....hahahahah..joj ma zarazila me martina tim smijanjem..ubit ću je..hahahah.....meni je boringggggg....neznam šta da radim..ljudi dolazite na chat...bila sam na svim mogučim blogovima....i neznam šta da radim..još malo pa idem van...heheheheh.....jeeeeeee...wave....ta utakmica u nedelju..jedva čekam..hehe....rolleyes.....i tak..e nina ti si rekla da u 14 i neš da češ napisati post..a koliko je sada sati..joj...ludooooooooo...de mal dođite do mene....ja bi mal komentara...ajde ki$$$$$$$ svimakiss

- 17:51 - Komentari (45) - Isprintaj - #

30.03.2006., četvrtak

.........superrrrrrrrrrrrrrr dannnnnnnnn........

ma danas mi je bio super dan!!!prvi sat smo imali povijest..trebala me pitati..al sam se izvukla..ali sam dobila i 5...jer sam je slušala..a ja sam klimala glavom na što god je ona rekla jer sam slušala mp3.. zvonilo i ja skinem slušalice..a ona kaže meni da sam dobila 5 jer sam je slušala....ja neznam ni šta smo radili a di da ju još i slušam....ma ludooooo je biloooooooo..a 2 sata hrvatskom sam zujila u prozor..i dopisivala se s vanjom...i mi neš čitali..ustvari lektiru..i bio neki naslov koji je subota odabrala...a zove se: pjesme jednog mrtvog mrtvaca...mi smo crkavali od smijeha..a subota se izdere go mrtvac,go mrtvac...ma bilo nam je super..i onda nažalost smo imali kemiju...pisali test..ja se naravno švercala....pa nebi bila ja nda nisam...hahahahah...wink..i tak..poslije škole išli u park..i mi se klackali pola sata....bilo nam dosadno pa išli u park...danas je super biloooooo ali sutra pišemo test iz matematike....nitko nema blage kak to ide..mi srele cure iz shine-a koje idu na matematičare...oni nama pod odmorom to objašnjavali..mi se kidali od smijeha...oni nama neš tamo govore..a mi buljimo u njih..i tak...ma neznam šta da pišem više..pa ki$$$ svima:a pogotovo vanji..koja jako voli tračati....(te cure nama objašnjavaju a vanja trača pored njih shine..mi smo umirale od smijeha..),valentini,antoniji,jopi,i stalom društvu...kiss

- 20:27 - Komentari (49) - Isprintaj - #

28.03.2006., utorak

......ma same gluposti..........

eeeeeee ljudi baš je danas bio looooooooooooooddddddi dannnnnnnnnn......bila sam u školi samo 2 sata...išli smo na trening..ja,vanja,valentina,pera,i tea.....baš nam je biloooooo super....barem nismo išli u školu......danas smo saznali da će mo plesati na utakmici 0SIJEK:DINAMO......jedva čekammmmm....sve naše cure imaju tremu ali nema veze....nut...a ta subota..pa ona je babaroga za onu malu djecu...danas nam je rekla da će napraviti irokezu...mi smo umirali od smijeha....i tak..ma glupača...evo ja i lana se zabavljamo na chatu..e da,de ljudi dođite mal na chat..nama je dosadno....ma nema veze..možemo mi bez vas...ma šalim se...dođite....šmrc,šmrc...hahahahah....ima puno još toga al neda mi se više pisati...ki$$$$$$$$ svimaa pogotovo nekima...zna se....ki$$$$$$$$.....wave

ps....de nin@..dođi mal češće..ki$$$$$$

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


ma evo vam nekoliko slikica....ki$$$$$$$

- 20:20 - Komentari (42) - Isprintaj - #

27.03.2006., ponedjeljak

Ma,looooooooooodi dan

ja nisam mogla vjerovati kada sam došla u školu..prvo sam vidjela subotu koja je se ošišala na čelavo..ima 3 cm..kose na glavi..ja sam ostala pafff kada sam je vidjela...cijeli dan sam se smijala...samo da ju vidite..ja ju uslikam a moj ju mobitel izbriše...to treba napravit..ni mobitel ju neželi vidjeti više vidjeti...hahahahahah..nut...e da bok svima..zamalo sam zaboravila..a onda je meni kučera rekla da je otišla u shine..ja poludila...baš je kučka(sorry ivona)..headbang..a jel me naljutila..ali nebi bio dan da mi dorotea nije rekla da više neide u naš klub..ja je htjela ubiti..vijala sam je po cijeloj školi...pa ubit ću je kada je vidim..ona nije normalna..nono..i jedna dobra vijest..napokon..dobila sam 4 iz povijesti..yeeeeeeeeee...wave..to mi je jedina bila dobra vijest danas...baš mi je bio čudan dan..a dorotea,odi iz kluba i prebit će mo te...ja se nešalim..de nemoj ići...no..nedostajet ćeš mi ako odeš..koga ću ja zezati da ga je stresla stuja....hahahahah....nije normalna,ali ok.....rolleyes..ja više neznam šta da pišem...pa to nije normalno..ali ok..ajde ki$$$$$$ svima a pogotovo:ivoni...(koju ću prebiti),vanji,nini,valetu,peri,jopi,sari i jedan veliki ki$$$$$$ matei..koja se opet neš duri na mene..ajde ki$$$$

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


evo za shine!!!!!!...hahahahah...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


baš je pincikasto roza....hahahah..

MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts


ki$$$$$$$$

- 19:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #

26.03.2006., nedjelja

...ma neda mi se.....

bok ljudi....evo ja sada bila negdje sa starcima i valentinom na nekom roštilju...baš je bilooooo dosadnooooo(ne s valentinom)rolleyes..hahahahah...i tak..ja sam tamo provela u dosadiburninmad...i tak..meni je bio baš super dan...na treningu je baš biloooo zabavnoooooo....wave...a nina tebe ću ubiti..ti to znaš..malo se šalim..a matea ja nemam blage šta tebi smeta.......ma u redu je..rolleyes..ma meni je danas dosadno...nemam pojma šta da radim..nema veze,smislit ću ja neš...e da..kakve ja prosere sam imala tamo...da to nitko nije vidio..dobro to sada nemogu sve reči jel mi nebi stalo..ali je zato helena rekla najbolji..da svinje laju kada se osvinje...pa to treba reći..ma neda mi se više pisati..ki$$$$$$ svimakiss


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts


baš volim ovu slikicu...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


ki$$$$$ svima curama i komentirajte me!!!!!!!!

- 20:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

25.03.2006., subota

....ja sam hapyyyyyyy......

danas je subota......yeeeeee........obožavam subotu i nedelju i petak navečer...........yeeeeeeeeee.......dobro,dosta..neda mi se više....wink..i dobila sam 105 komentara.....wave...danas jedva čekam da vidim cure...baš su mi nedostajaleno..ali danas ću ih vidjeti....yeeeeeeee..yes..i tak..meni danas baš dobar dan...a kučera,ti mi prestani na blog pisati kujo moja.... a saro pa jel ti više dolaziš do mene...jel znaš kak mi blog izgleda da možda nebi pogrješila...ma ok,looode ste vi cure...sam dođite do mene...ja vas trebam..dead..i tak..kasnije vam se još javim..ajde ki$$$$$$$ svima a pogotovo:vanji,nini,sari,matei,peri,jopi,valetu,kučeri,lani i drugima...ki$$$$$$

MySpace Layouts

MySpace Layouts


moje frendice su mi na prvom mjestu!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 11:45 - Komentari (61) - Isprintaj - #

24.03.2006., petak

...sranje....

bok!!!!evo mene iz jebene škole...nemožeš vjerovati..danas sam dobila 5,4,3 i 2...pitala me mat a ja zujim okolo...i slušam mp3 i pjevam neku pjesmu..a ona mene neš pita,ja nemam pojma i ona meni da 2..ja bila sretna....a ta nastavnica iz biologije nije normalna..ona mene upisala jel sam neš govorila o nekoj životinji..za koju ni neznam ime...neznam ni dali postoji....a naša razz je tolika glupača(razrednica) da nemožeš vjerovati..upisala me u dnevnik.....ma meni se j _ _ _ !!!!!!i nije mi htjela vratiti leksikon a meni treba....ma kučka.....a kak je taj mario luuuuuud..ja slušam mp3 i vidim njega..svira beautiful soul..a ja se opalim smijat...dođe on do mene i pita me zašto se smiješ i šta to slušaš....ja njemu dam slušalicu i pojačam...vidiš ono,sada se on smije...okrene se prema meni i kaže,pa valjda ja imam ukusa...ja ostala paff...pa moram priznati i da ima..hahahaha(matea,šalim se)...i tak,meni neki lud dan ali nema veze....ki$$$$ svima a pogotovo:matei,sari,nini,dorotei,nori,vanji,valentini........ima ih

MySpace Layouts

MySpace Layouts


evo vam!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


hahahaha!!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


za moje cure!!!!!!!
ki$$$$$$$$

- 14:22 - Komentari (105) - Isprintaj - #

23.03.2006., četvrtak

.........zabavno.......

evo mene iz škole....danas mi je bio super dan...ja nisam mogla vjerovati.Na prvom satu nisam bila,a 2 i 3 sat smo imali hrvatski....šta taj memo radi pod nastavom....pa to nitko nije vidio!!!!!ona njega neš pita,on njoj odgovori burek...mi smo crkavali od smijeha...dobro,on se kasnije nije baš smijao...ali dobro....onda smo imali 2 sata kemije!!!!!ma nije bilo ništa strašno...dobila sam plusić...jel sam pratila nastavu..heheheheh...ona cijela dva sata pitala..mene nije,ja već imam 1....ma ispravit ću....i tak nama ludooooooo bilo na nastavi...jedva čekam subotu i nedelju!!!!!!!e moje cure,morat će te se upisati u moj leksikon..tak iz fore.....hahahahah....neda mi se više pisati....ki$$$$$ svima..a pogotovo: mom razz,vanji,matei,sari,nini,peri,jopi,valetu,kučeri,lani......ima ih još.....ki$$$$$$ cure

Myspace layouts

Myspace layouts


šape mačije!!!!!!hahahaha

MySpace Layouts

MySpace Layouts


evo vam nešto da se opustite!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


znate što trebate!!!!!!!!!ki$$$$$

- 14:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

22.03.2006., srijeda

........dosadno,ali i zanimljivo....

evo mene ja mal došla da vam se javim...ja bila u školi i tamo se zajebavali cijeli dan!!!!!Imala sam danas 7 sati,a 7 sat smo imali biologiju....i ja i pera sjedile na prozoru pod satom(2 kat),kad vidiš ide sara..ja i pera se deremo "go sara,go go go"..a ljudi nas gledaju..umirali smo od smijeha..i mi otišli sa sata i kod sare...ma ludost....i došle dvije cure iz shine-a na naš sat..a ja,jopa,pera i druge cure se deremo"just do it,do it,do it,do it,do it..now"cure su poludile i izletjele iz učionice!!!!a nastavnica gleda u nas...ma lud je naš razz...i tako meni prošao ludi dan,i danas mi nekim čudom nije dosadno...sada više neznam šta da pišem...ki$$$$$$$ svima, a pogotovo mom najluuuuuuđem razzzzzzzz i najboljem klubu na cijelooooooom svijetu "just do it"..i svima ostalima:sari,matei,vanji,antoniji,josipi,nini,dorotei,lani i drugima!!!!!!ki$$$$$

evo mal slikica,da se zabavite!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace


evo ti kučera!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace


ma ki$$$$ svima,ali jedan poseban ki$$$$$ nini!!!!


Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com
evo neš za mateu!!!!!!

ps.saro htjela sam i tebi napraviti ali nisam bila sigurna dali još voliš onog igora,pa mi javi..da mogu staviti!!!!!!!
ki$$$$$



- 14:35 - Komentari (32) - Isprintaj - #

21.03.2006., utorak

......ma neznam više.....

evo mene s informatike(skoro)...bilo mi je dosadno pa sam morala napisati post!!!Neznam šta je sa svima danas,svi su u bedu a meni je dosadno!!!!!!...baš sam čudna...saro ja nemam pojma odakle tebi da bi ja prešla u shine....ja i shine neidemo zajedno..nema veze...kak je u toj školi dosadno,da nitko nemože vjerovati..dobila sam 3 iz tehničkoga..de lol!!!!....a pisala sam još i vjeronauk,i bit ću sretna ako dobijem 2..nisam ni knjigu otvorila...ma valjda ću dobiti pozitivnu ocijenu.Više neznam ni što da pišem..e da ljudi de dođite mi na blog i komentirajte ga..ja bih tjela komentarčiće!!!!!!!(sada am i sebi dosadna-hahahahah)!!!!!ajde ki$$$$$ svima a pogotovo najboljem klubu "just do it" i svima ostalima..ki$$$$$

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com

- 19:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

20.03.2006., ponedjeljak

......ma neda mi se pisati......

ja napokon došla iz škole,i eto da vam se malo javim...dosadno mi je....baš je nama bilo super na partyu,samo što neko nije došao,ali nema veze..e da..matea ja ću tebe prebiti..ja sam po školi pisala matea&vrdoljak, i došao ravnatelj i ajmo kod tajnice da mi nazove roditelje..ja njega molila putem da ih ne nazove!!!!!Imala sam sreće..jer je bio raspoložen..ma gotova si...a dorotea honey tebe ću ubiti,znaš ti zbog čega!!!!!Kakav je danas bio da..moj bože...e da i subota je cijeli dan u školi povračala..ja mislim da vi znate zašto...i tako,meni danas ludi dan!!!!!!Ajde ki$$$$$$ svima

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com
EVO VAM OVO,ŠTA JOŠ OČETE!!!!!

ps. matea slika ti je dobra,a nin@ ti dođi do mene pa će mo se nekako već dogovoriti!!!!!!!ki$$$$$

- 14:34 - Komentari (28) - Isprintaj - #

19.03.2006., nedjelja

......naslov-ah!!!!!!!......

joj morala sam napisati novi post...evo ja sada došla s treninga,ma baš je bilo super,zabavno je na tom treningu....i matea honey de se malo razveseli,nevolimo kada si nam tužna i smiješ ti doći do moga bloga...a ako nebudeš došla na party,doću ću po tebe..i ti i sara da ste se nacrtale poslije treninga kod mene!!!!!!!!i toliko o mom klubu!!!!!!e da,danas mi je imendan pa imam party,jedva čekam da počne,i da svi dođu..posebno neki koji moraju doći......ma super će biti!!!!!!!Sada više neznam šta da pišem pa onda ki$$$$$ svima!!!!!!a pogotovo mom najjjjluđem razz i najboljem klubu na cijelom svijetu "just do it"!!!!!!!!ma ki$$$$$$$$ svima


More Glitter Graphics from Dolliecrave.com



Get your free cute glitters @ Dolliecrave

kak je slatko!!!!!!


Glitter Graphics, MySpace Layouts, MySpace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com

dođi te mi na party!!!!!!!


Glitter Graphics, Myspace Codes, Myspace Layouts, Myspace Glitter, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com

ki$$$$$$$$$ svima



- 13:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

18.03.2006., subota

.....ma nema naslova.....

evo ja malo svratila,dosadno mi je......moram učiti...pa sam na internetu..a što se tiće party-a,matea naravno da ste pozvani na vas sam i mislila,i bolje ti je da dođeš,i svi ostali iz kluba..ja vas namjeravam vidjeti kod mene..ako vi ne dođete....neću ni ja....he he he he...dosadno mi je..ali stvarno,marate doći,a ti se samo tako šali....ki$$$$$$$$ svima,a pogotovo curama iz mog kluba"just do it" i svima ostalima..ki$$$$$$ cure

- 11:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #

17.03.2006., petak

........jeeeeeeeeee..........

evo mene napokon..komp mi je bio na popravku pa nisam mogla pisati post...napokon sam dočekala da dođem na internet...Saro,po deseti put dođi više na moj blog,pa ja ću tebe ubiti..a matea honey ja se neljutim,nego nisam mogla ići na internet!!!!!!! I ljudi očete doći na moj party u nedelju,biti će valjda dobro...neznam više šta da kažem,jedva sam čekala a sada nemam riječi..ma dobro ki$$$$$ mojem najboljem razzz. i naravno curama iz kluba "just do it" i "shine"(nemojte se ljutiti tu je lana pa moram pozz i njen klub) i naravno pozzz mojoj lani(evo ga,jesi sretna)..ma ki$$$$$$$$ svima

- 21:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

11.03.2006., subota

pjesma

evo ja našla ovu pijesmu,baš je zakon....nadam se da će vam se svidjeti!!!!!!!!
ki$$$$$$$$$ svima a pogotovo lani!!!!!!


So Sick
By Ne-Yo
BestVideoCodes.com


- 10:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

10.03.2006., petak

.....ništa novo........

evo mene,ja sam bila u shopingu i tak..pa pišem sada post..e dorotea honey nisam ja tebe zaboravila nego nemogu te komentirati,mogu samo mateu i sebe....pa nemoj se ljutiti,ja tebe vovim....i meni tak prošao dan..dosadno u školi..joj nisam vam rekla..netko na chatu cijelo vrijeme vrijeđao shine,i svi mene optužili,i ako ja nemam ništa s time,meni je bilo super kada su svi mene optuživali zbog toga..i svi su se čudili kada sam rekla da to nisam bila ja...meni je jako dosadno,jel mi neka osoba nedolazi na blog..ali dobro,doći će..ki$$$$$$$$ svima a pogotovo mome ludddddddddooooooommmmmm razz. i naravno najboljem klubu "just do it"-vanji,valentini,josipi,antoniji,matei,sari i drugima i naravno tei i dorotei..ki$$$$$$$$$$$$$$$

st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


ovo je za jednog šestaša,koji je tako sladak.....(matea nije mario..ha ha ha ha)

st patrick's

st patrick's



st patrick's

st patrick's


ki$$$$$$$$$$ svima!!!!!!!!!!!!

- 19:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.03.2006., četvrtak

......nešto zabavno..

eeeeeee ljudi,evo mene na svom blogu...završila škola napokon,i evo mene i pišem post...U školi smo morali raditi neko opisivanje lika,i luda perička napisala o meni pjesmu....ma super je pjesma..evo da vam pokažem:

"Di si honey"to joj je uzrečica..
kučni ljubimac joj je cica-maca...
prva joj se zvala hugo,
ali nije izdržao kod nje dugo,,,

Ima dugu,smeđu kosu
ali ja ju vidim uvijek bosu..
kod nje spuštanja nepali,
osim kada ih ona radi..

Obožava film "honey"
a kad ima problema obrača se lani..
obožava grupu p.c.d.
a kad joj mama daje novce
viče samo give me,give me....

ma super ju je napisala..baš mi se sviđa pera..i tako nama prošao dan,ja više neznam šta da pišem,e saro dolazi više na ovaj blog,želim imati i tvoj komentarčić..

saint patrick's day

saint patrick's day



saint st patrick's day 2006

saint st patrick's day 2006




st patrick's day 2006

st patrick's day 2006




ki$$$$$$$$$ svima a pogotovo:vanji,matei,sari,valentini,josipi,tei,perički i ostalim curama iz razz
i kluba "just do it" !!!!!!!!!!!!!!

- 21:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #

08.03.2006., srijeda

jedna pjesma

ljudi evo vam jedna pjesma koja mi se jako sviđa,prekrasna je...pa valjda i sami znate!!!!!ki$$$$$$$ svima a pogotovo veliki ki$$$$$$$$ dorotei!!!!!Evo zaboravila sam reći da ovu pjesmu posvećujem matei i sari...najboljim trenericama najboljeg kluba!!!!!!!!!(jeste sretne!!!!!!!!)ki$$$$$$ svima

BEAUTIFUL SOUL

Chorus:

I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I want to chase
You're the one I want to hold
I won't let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul

I know that you are something special
To you I'd be always faithful
I want to be what you always needed
Then I hope you'll see the heart in me

Chorus

Your beautiful soul, yeah

You might need time to think it over
But I'm just fine moving forward
I'll ease your mind
If you give me the chance
I will never make you cry, c'mon let's try

Chorus

Am I crazy for wanting you
Baby do you think you could want me too
I don't waste your time
Do you see things the way I do
I just want to know that you feel it too
There is nothing left to hide

Chorus 2X

Your beautiful soul, yeah

- 21:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

....napokon.....

eeeeeee pa ja napokon mogu napisati post,nisam mogla više dočekati da vam nešto napišem..joj matea cure iz mog razreda zapalile za maria,ja ne smijem ništa reći rekla si mi da se nemješam i to sam i napravila..pustila ih da ga maštaju..he he he he..a saro honey nadam se da si vidjela u biologiji piše velikim slovima na klupi ispred ulazna vrata-pk"just do it" rules forever,and shine is shit...he he he he..to smo ja i vanja napisale(nadam se da lana ovaj post neće vidjeti)!!!!!!!I tako vam to ide,neda mi se više pisat,i nemam baš neštoza pisat pametno....Evo napokon pozdrava:pozz mojem "najboljem" razz,i naravno najboljem klubu just do it,i curama iz njega..vanji,jopi,antoniji,valentini,dorotei i drugim sedmašicama i šestašicama i nisam zaboravila na saru i mateu,cure ki$$$$$$$$$$ od mene.....

ps.nemojte se čuditi što nemam slika niti komentara,jel nisam znala kako vratiti komentare a slike mi se neda sada stavljati!!!!!!!!!!

- 18:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ma neke gluposti
malo,slatko čudo!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts





ime: iva wavewavewave
nadimak: neda mi se pisat
g¤d: 14 smijeh
škola: fkf bang
hobi: jazz dance,spavanje,tv nutnut
v¤Łim: tv,spavanje,komp,moj mp3,moju macu,
svoju simpu,frendice i frendove,plesat,izlazit
,putovati,
sladoled,pjesme..itd winkwink
mrzim: školu,nastavnike,ispite,umišljene ljude..
itd.. nonono
ljubav: slobodna,zasada cerekcerek

Volim your eyes zato što su very nice
malkice look at me,
poslije toga don`t forget me.
Srce mi tik-tak for you bacause I love you




BŁ¤g¤v! k¤j€ č!t@m

lana_the best blogich....moja bff...naughty...

m@rt!n@ & n!n@ ...super frendice...naughtynaughty

matea.thumbup

saranutnut

moj još jedan blog sa best frendicama...kisskiss

ninin blogich..smijehsmijeh

martina..kisskiss

ivonazujo

doris.mahmah

edit .wavewave


ana-maria..thumbupthumbup

tamara..partyparty

blogich od osječkih mažoretkinja..wink

.anamarijaaa.wink

[URL=http://luck5.blog.hr]peričkaa..wink:[/URL

MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



layout for myspace

layout for myspace


baš je cjut....

Free Hit Counters
Free Hit Counters

blog Layouts

blog Layouts


.....neke slikice...
saint patrick's day

saint patrick's day




MySpace Graphics, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics, Online Script, MySpace Goodies at WWW.DOLLIECRAVE.COM





Cute Glitter Graphics from Dollielove.com



Glitters from Dollielove.com



Glitters from Dollielove.com

hahahahah...baš se rimuje...hahahah


Glitters from Dollielove.com


get your glitters from Dollielove.com

PROSERI

JA: beside my side

moj najbolji proser:

SUBOTA JE DJEVICA

..hehe

ja kažem neki proser,a pita ana:
a tko je to prosro...

LABI: španjolska je u
švetskoj

Vanja za nekog lika: njega je
mama našla u kinder jajetu,i
još ga nije složila

nastavnica iz hrv: ima ga ima,
nije se skrio (za subjekt)

meni pod hrv..vibra mobitel a
ja kažem: kak je taj vibraton jak
na mobitelu..


LABI: znate nastavnice.
.pa mađarska graniči sa BiH preko rijeke..
ma neznam kak se zove...al znate vi već lud

JA U SVAĐI: joj..de ubi se..da
imam lice ko ti tužila bi svoje roditelje... blabla

LABI U SVAĐI:
kak si samo došla ovdje..šta je netko ostavio
kavez otvorenim????? zujo

Nastavnica iz bio:
djeco..kak se dijele ribe
BRANE: na suhe i
mokre nut

ti si živi dokaz da govna mogu hodat dead

NEKI LIK: e..
prodaš mi svoj dres????
VANJA: ok..
ali ja idem uz njega bang

JA:ovaj dečko
baš je zgodan!!!!!!
LANA: ma
odvratan je...ali lijepo izgledaaa lud

SRZ-sat razredne zajebancije thumbup

(ima ih još ali mi se neda pisati)