o svemu pomalo-my life

nedjelja, 05.11.2006.

bla,bla

ful mi je dosadno na tv nema ništa,nitko od mojih frendova ne može ići van.danas sam imala utakmicu, finale i osvojili smo prvo mjesto.neznam zašto ali me nje to nekako jako razveselilo......
staraca mi nema kući i umjesto da ludujem ja moram biti tiho jer moja sestra spavabang-ovaj smajlć je prilagođen za moju sestru.
utorak navečer sam išla u drivenik i tamo sam vidjela svoju ekipu sa plaže.bilo mi je odlično ali sam umirala od bolova(uho me užasno boljelo).u četvrtak navećer sam se morala vratit no
evo malo slika jer mi se neda pisati.










kako ga obožavam!!!cerek




i njega još više messi!!!!!!!!!!!cerekthumbupdead

05.11.2006. u 16:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

kao i naslov o svemu:glazba,tinejđerski problemi,iritantn profači.............

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

o meni

ja se zovem Andrea.
imam 13 godina
znači da sam 7.razred


glazba:
uglavnom hip hop
pjevači
USHER
50 cent

pjevačice:
lil'Kim
rihana

grupe
the black eyed peas



AAdventurous
NNaughty
DDashing
RRefreshing
EExtreme
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

malo animacija

MySpace

MySpace



ovi pingići su strava

MySpace Layouts

MySpace Layouts



USHER!!!!!!!!!!!!

free image hosting

free image hosting



kako se strava ovaj tipac obuko

free image hosting

free image hosting



blog layouts

blog layouts



ja jako obožavam majmune


Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!




Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!



kako je cakani