Image Hosted by ImageShack.us MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics,
  <!-- NEOMYZ WEB POLL CODE STARTS HERE -->
<!-- DO NOT EDIT BELOW THIS LINE -->
<a href= VJEČNA TEMA: CURE I DEČKI! - HIPERAKTIVNO! - Blog.hr

HIPERAKTIVNO!

16.03.2006., četvrtak

VJEČNA TEMA: CURE I DEČKI!

E, dragi moji...zaista ne kužim tu mušku populaciju!
Sve mi frendice trube o nekim dečkima (...ma bolje i to nego da mi počnu trubit o curama!!).
Uglavnom, zašto dečki u jednom trenu glume zainteresirane frajere koji bi sve uradili za tebe, a onda se preformuliraju i glumataju da im nije stalo do nas cura, da su potpuno hladnokrvni....?
Znate ono kad ljudi govore kako smo s različitih planeta? E, pa ja bih rekla da smo iz različitih galaksija!!!
Uvijek ima jedan dečko s kojim se tako natežemo, al nam to nakon nekog vremena dosadi, pa se zagledamo u drugog -> ali taj drugi nije ni blizu ovom prvom! I šta sad? Najbloje je čekat, rekli bi mnogi, zar ne?
E pa nije! Vrijeme ne može samo na njega utjecat - dečko treba poticaj! No, dokaz da su dečki neshvatljivi - cura dečku pokaže da se zanima za njega, a on ostane mrtav hladan -> e sad, dal' je to od šoka il mu se ta cura jednostavno ne sviđa??? E to ne bih znala.
Mislim, da ja nemam baš takvih problema, al sam imala jedno milju puta.

Pa mi vi recte jel' to normalno??

:-/


Image Hosted by ImageShack.us

Kissss svima
- 14:50 - Samo daj.... (16) - Stisni pa primi! - Šta će ti ovo?!!?

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi