Image Hosted by ImageShack.us MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics,
  <!-- NEOMYZ WEB POLL CODE STARTS HERE -->
<!-- DO NOT EDIT BELOW THIS LINE -->
<a href= mladost - ludost - HIPERAKTIVNO! - Blog.hr

HIPERAKTIVNO!

10.03.2006., petak

mladost - ludost

E, dragi moji.... sigurno ste shvatili (bar vi iz škole) da sam u zadnje vrijeme luda...ali samo kada sam u blizini jedne osobe -> gospodina Malog Hiperaktivnog!..........da, Nixa, mali! Tip me već 2 tjedna totalno izluđuje. Danas sam skužila da mi je fakat dosadno bez njega, ne mogu ni jedan dan izdržati a da ga ne vidim, on me čini sretnom i zadovoljnom!
Otkad je taj Mali doletio u moj život, sve mi je puno zabavnije. No, neću puno o njemu.

Ovaj post posvećujem jednoj plavuši koja me neopisivo nervira!
Razlog: Otkad je ta gospođica "seljanka" došla u moju školu nije prošao ni jedan dan, a da nije obukla majicu s duuuuubokim izrezom...i ne bi meni to smetalo (kao i ostalima) da se ona normalno ponašala, nego se MORALA 10 puta na jednom odmoru prošetat kroz školu, pokazivati svakome svoj dekolte i provocirati. E, onda je neki dan svima nama to otišlo preko glave pa je izbio sveopći fight u školi....Koji skandal!!! Svi su ju napali - a cura je samo dokazala da je prava plavuša! Sljedeći dan je došla u majici do grla (bez izreza!!!), što nam se svidjelo, no već se idući dan opet provokativno obukla. -> Plavuša
Mislim, i ja nekad volim obuć majčice s takvim izrezima, ali što je previše - previše je!!! Ko joj brani da oblači takve stvari, ali tako se ponašati - to joj svi branimo!

Ovako je nekako to izgledalo:
Image Hosted by ImageShack.us

Kisss!!!

- 20:33 - Samo daj.... (5) - Stisni pa primi! - Šta će ti ovo?!!?

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi