likowi

aLLa
Anjich

dobar blog
isto dobar blog

slikice

FrEnd0wI

Alla & Anja
Image Hosted by ImageShack.us

Anjo moj :D
Image Hosted by ImageShack.us

Allenčica ^^
Image Hosted by ImageShack.us

Iwonna
Image Hosted by ImageShack.us

Sunny
Image Hosted by ImageShack.us

Dorian <3
Image Hosted by ImageShack.us


0sTaL0

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

  srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

nesto o meni

ime: DaLLia
god: 14
slusam: rap
volim: svoe frendove
glazbu
msn
fejsic
ne volim: cajkeee!!!
muhe
komarce
umisljene i bahate
moj msn: dallia95@live.com

sMijeH je zNAk Sreće...
NADA ZNak Vjere...
P0ljUBac ZNAk LjubAwI...
A IMaTi meNE ZA CuRu...
ZNAk je...
D0Br0G Ukusa....


NeKA Ti B0G DA
Swe Št0 NIsam JA....
K0lIk0 SAm Te w0LJeLA
SAm0 0n T0 ZNa...


0pR0sti šT0 šUtim
D0k Sam S t0Bom...
Št0 MI LiCe SkRiwa TuGA....
Jer TešK0 Je LjuBiti USnE...
K0Je jE sIn0Ć ljUbiLA DruGa...


umrIjeT ću N0Ćas...
ZAt0 št0 te W0lIm....
DA MI WrAtIš LjuBAw...
jedIn0 Te M0lIm....
UwEtUt Ću TiH0...
K'0 CrweNA RuŽa...
jer PAtNJa Je Jedin0...
Št0 Mi žiw0T PrUža....


OtIš0 Si...E PA NeK Si....
Da Si bAREm Bi0 SeXy...
Jest DA TI JE SWAKA DALA....
E jA Sam Te ZAjEBaLa....
Baš JE LijEPo SAd Bez teBE....
I NA KraJu...
...'K0 Te JEBE...


jeDiN0 Ti ZNAš
Št0 Mi TreBA....
Tw0J t0PLi OsMiJeH...
LjuBaw D0 NeBA...
JeDin0 Ti To MoZeš
DA MI DAŠ...
ZAt0 Te I w0lIm...
SAM0 DA ZNAš...


D0k kIšE PAdAJu...
LjubAw Je TAjNA zb0G K0Je Se PATi....
K0Lik0 Te W0Lim...
NiKAd NeĆeŠ ZNATI....
ŽeLim Ti SreĆu....
Ne ŽeLim Ti Zl0...
Mn0g0 te W0lIm...
ZaPAmTi T0...



SLuŠaj SAd:
U dUšI SAm DijEtE
K0Je Ne Zna MRzIt...
U ŽiW0Tu SAm PutNik
k0jI UvIjek Pr0NAĐe
P0GrEšAn Put...
U sTWaRn0Sti SAm BuDALA
K0JA Te W0Li uZAlUd...


RAsTaWiT nAs Neće...
IaK0 NAs PlaŠe...
SAm0 SmRt Je JAČa
0D LjuBAWi NAŠe...
JeDaN ŽiW0T IMAm
I TEbi GA DAjEm....
NiKAd NećU REćI:
"LjuBAWi JA Se KAJeM"....


i ZnAm...
DA KAd SAm S T0B0m...
Tw0J p0GLed Će Mi ReĆi šT0 0SjEćAŠ....
Tw0j ZAGrLJaj Će MI P0KAZAtI k0LiK0 Je T0 SNaŽn0....
a Tw0Je "w0Lim te" sWe Će T0 P0tWrDiTi...


P0nEKAD KAd Te GlEdam...
0NAk0 SlUČaJN0...NeH0TiCe...
U TreNu Mi Se wRATi Misa0 K0JA p0TwrDi PrawiL0:
"TeBe JE NEmOgućE Ne wOljEti"....


swAK0G DANA IsTe PrIčE....
RijEČi PUne 0BeČaNJa...
POsLije Tuge Ti 0DlaZiš i JA 0peT 0sTA SAMa...
pLaKaLa SAm Mn0Go PutA Al wišE NećU....
ZAt0 IDi Iz M0g SrCA JA TI ŽeLim B0Lju Sreću...
0n0G DANA KADA 0Deš TuGA će Mn0GA SrCA SiLIt...
Jer 0N0G Tk0G V0LiM....
M0RALA SAm....
IZGUBIT...


neM0J niK0mE NiKADA Reći
DA Je P0ST0JAlA jEdNA SLAtKA MALa...
DA JE BiLA Tw0Ja...
SwE Ti DoPuŠTALA...
sWE Ti DALA....
NeM0j NiK0ME NIkAdA REći
da si 0TiŠa0 Iz ŽiW0TA NjeN0G...
KA0 TAMA...
I nEm0j iM PRiZanTi
dA Je MAlA...
0STaLA SaMA....
NeM0J NIk0mE NiKAdA Reći DA Je PlaKaLA I PAtiLa...
A nije te WrAtiLA...
Jer DruG0J Si 0tiŠA0...
NeM0J nIk0Me NikAdA RećI
DA Je P0N0s UniŠtILa Sw0j...
Tk0 Zna?...
H0će LI 0pEt BiTi SrETnA?..
Jer MaLA....
TreBalA Te...
W0ljELA Te...
a B0jAlA Se Ka0 šT0 si Se i ti B0jA0....
i KAd GlEDaš MALu...
0NA GlEDA Te....
I KAd DrUge ŽeLe TE...
0NA NADa Se...
nem0j Nik0Me NikadA reĆi
DA Su Ti g0W0rILi...
DA Te ZA MAlu Nisu...
da Su Te PiTali...
ZAljUbLjeN Ti Si???
I neM0j Im Reći
KAK0 Su TeškE noći Te...
KAd Si MAL0j UlAzi0 U SNe...
KAd Je BiLA SiGuRna DA TreBAš Je....
Ali Ti Si bi0 SrETan...
NiSi Zna0 ZA PUTewe TuGe....
NeM0j Nik0mE NIKAdA REći
da Je MALa ZbOg TeBe IzGuBila Swe...
A BiLA Je SrETNA KAd P0LjuBila Te...
I nEm0j Nik0mE NikAdA rEćI
DA sI maLu BAr MAl0 w0li0...
DA SI Je ZA 0pR0St m0Li0....
SAm0 Im RecI:
"ŽaLit NeĆu"...
Ali NeM0J nIk0Me NIKAdA ReĆi
DA NAk0N SwEGA MALa ŽeLi Ti SreĆu....
I žEli Te BAr KA0 PrIJaTElJA....
ŽeLi DA KAŽeš J0j SwE...
JEr MAlA TEBi nIjE m0GLa ReĆi NE...
I nEm0j im RećI DA MALA SLatKA j0Š ZA TeBe Duš0 Diše....
DA MALA Zb0G TeBe UmIre....
DA MAla Zb0G TEBe WišE Ne SjA...
I nem0J iM rEći DA TA MALa....
BILA SAM JA....


subota, 04.07.2009.

eei ljudeki..

bas nekako imam zelju napisat post..al nzm o cem bi pricala..i tako..danas sam isla kod anjice ..zajebavale smo se..i alla je onda dosla pa je bilo jos bolje.. i tak onda smo poslje isle van..i ja morala ic doma i moja allica isla sa mnom i dosle mi na ideju da se idemo rolat..i pustila mene moja majcice da se idem rolat ..i bilo nam je pe J.E.B.E.N.O..pricale smo o svem zivom i shvatile kako smo zapravo jakooo slicne..:).. i tak pricale smo o skoli..xD ..i sad se ja moram potrudit da prodem 8 razz s 5 i onda da upisem neku dobru srednju i da s allom idem na fax u varazdin..i da budemo cimerice..to bi bilo bas divnoo..heh..i sad ja i alla pricamo na msnu..i skontale smo da se anja nest ljuti..hmm i sad pokusavamo pricat s njom al ona naravno ne zeli..i ono banner joj je -->idite svi u kurac..!! BOK! ...
de stvarno ona se naljutila na nas zato sto se nismo vratile neg se osle rolat..
ma boli me nek se ljuti..sta sam joj ja kriva.. i tak idemo se mi i sutra rolat od 2 pa dokle nas noge budu sluzile..idemo mrsavit..dada....i sad razmisljam kak bi mogla ic po sladoled..al necu zato sto moram
mrsavit..xD ..imam 45 kila..strasnoooo.. i tako..ja mislila da ce ovo bit neki kratki post..al ja se raspricala..xD
et sad mall pozzovi..:
aLLi kiss anji (koja se ljuti al nema veze)kiss luciji mojoj kiss ivonikissparty sunnykissparty niveskikissparty dorijanucerek josipu sretan matijisretan ..a ma svima..sve vas volim..ae papacerekzujohrvatskaludfinopartynjamismokinthumbupeekbangsretanbeljroflkissrolleyes



| komentiraj! (8) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.