Svasta...

MAJA
MModern
AAmazing
JJolly
AArtistic
Get Your Own Name Acronym


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Get your own Chat Box! Go Large!





MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (9)
Svibanj 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

design by: x Crazy Dizajni x

Opis bloga

Pisem o sebi, sebi i sebi hh...ma o svom zivotu prijateljima...itd

Ime i prezime: Maja ....
Datum rodenja: 03.09.1996.
Najbolje frendice: Petra, Antea i Marina
Status veze: slobodna

Slusam: hip hop, pop, rnb, rep...
Gledam:Malcom u sredini , Reba, horore
Naj filmovi: Mrak film (svi dijelovi), Vrisak 1,2, 3,
Naj pjevaci: Beyonce, The game, Rihanna i tako neki...
Najvise volim : pricati....hahahahaha :rofl
:

ovo sam ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Linkovi



Drugi blogovi:
Rebekoworld!
music-love
mAtTiN & sTeFaN
..kokica...
Carapica dizajn
crazy_little_lost_girl

ponedjeljak, 20.07.2009.

Njami, njami...Slad0led....mmmmm

Ka0 st0 nasl0v kaze ja uzivam u sadoledu. Znam da nisam jedina i da vas ima jos 763585699098065445 ljudi koji obozavaju papati sladoled... Eto jucer bila na moru sa frendicama i bilo mi je presuper...sutra idem prespavat kod frendice i u 11 navecer idemo u arenu gledat Harry Pottera 6. dio...wiii...jedva cekam..hvala za komove ali meni je to malo 26 komova....ajmo ljudi maloo...eh eh...ahahhaha...evo jedna slikica.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

LJUB@VN@ KR!Z@
Smrc smrc..niko mi se ne svida..i to me pila...a sve moje najbolje prijateljice imaju simpu....i recimo Marini , ona se zanima za nekog tipa...i bas se vidi kako on za nju...tako i za Petru...sva sam tuzna...Eh sad se ni Antei niko ne svida, ali to od prije par dana...a meni vec...duuuugooooo....ajde ljudi idem ja...Vracam komove....



| kommaji (18) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.