srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/natt

By:r0yal design=)

Opis bloga

Ovaj blog je samo za jednog posebnog dečka koji mi puno znači a njemu hip-hop puno znači, nikad za ovo neće saznati...I sve ovo ovdje tj. gotovo sve je ovdje zahvaljujući njemu... Hvala ti iako nikad nećeš vidjet...ali ovaj blog je ujedno i za sve koji vole hip-hop...

evo i moj msn...ako netko želi pjesmu da mu šaljem...ili ako mi netko želi pisati da ubijemo dosadu...=)

hip-hop-carica@hotmail.com


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com


Linkovi


Forum.hr

Blogovi:
minimalsoundswavepjeva




Image and video hosting by TinyPic


srijeda, 08.07.2009.

Amon Ra, Bechary i Jedna obavijest...=)

Evo malo Amon Ra...Njega također volim slušati...Jedan interviju...=)

Amon Ra ravno iz sjene
Autor: Dissy

Bas kad su svi mislili da je ovaj covjek nestao sa lica zemlje, jer vec dugo nismo culi nista o njemu niti od njega, on vam dokaze da je jos uvijek tu, medju nama. Amon Ra, bh reper koji vec odavno boravi na vecini audio sekcija je izdvojio par minuta za BosRap i javio nam se u ovom intervjuu koji sam nedavno s njim obavila. Znam da se vecina kao i ja sama nada, nekom novom njegovom projektu sa dobrim zvucima njegovog stila, ali ta zelja nam se jos nece ispuniti, o tome i o nekim drugim stvarima koje sam ga pitala, sam kaze ovako.....

1. Ustaljena neka pitanja cini mi se da su uvijek ko si? sta si? odakle si?, pa eto ukratko nam ispricaj svoju malu biografiju...
- Zovem se Zdenko Prgomet. Rodjen sam u Derventi. Zivim u Malmeu (Svedska) od 1993. Inace nemam djece, barem koliko znam, a ozenjen sam s muzikom. Repom se bavim od 1996.


2. Zasto Amon Ra?
- I ovo me cesto pitaju, od uvijek sam bio odusevljen egipatskom civilizacijom. Sta su ti ljudi u to vrijeme radili to mi nikad necemo saznat. Ja sam siguran da su oni imali kontakt sa vanzemaljcima, ma kolko god to glupo zvucalo. (nisam napusen!) I tako citajuci o toj civilizaciji naletim na boga sunca, Amon Ra. Ime ko ime je cool i lako se rimuje, sto je vazno, zar ne? A doduse i ja i sunce imamo puno toga slicnog. Do vas je da pogodite sta?

3. Sta te navelo da se bavis ovim cime se danas bavis?
- Muziku volim/slusam/sviram od malih godina. A rep sam poceo slusat pocetkom 90-ih, al me nije privlacio. Tek par godina kasnije, valjda kad sam sazrio, skuzio sam sta je u stvari rep. Rep je za mene bio pravo rjesenje da izrazim svoje osjecaje. U tom periodu sam, kao mnogi od nas, imao raznih osjecaja i puno toga sto sam zelio reci. Zavolio sam rep a zatim i cijelu hip hop kulturu. Danas je ta ljubav jos uvjek velika i nije presla u naviku za razliku od ostale ljubavi.

4. Ko su ti bili uzori?
- Ako mislis u muzickom smislu onda su to 2Pac i Dr Dre. Iako je Biggie po meni bio bolji MC, 2Pac je bio sve ostalo. Bio je strasna licnost. Podjimo od njegovog stila, ponasanja pa do njegovih tekstova. Taj covjek je imao sve. Bio je iskren, nije se bojao nikog i niceg, imao je velika m**a. Dosta sam toga pokupio od njega, pa cak i m**a. A Dre sve sto napravi zvuci mocno i melodicno a jednostavno. To je umijece!

5. Sta radis u posljednje vrijeme, albumi, nastupi, kako sve to danas tece?
- Radim. Posao mi oduzima dosta vremena. Kad dodjem kuci s posla budem ko k***c. Vikende provodim u studiju. A onda milion nekih projekata. Tako da posljednjih godina nista novo nisam radio. Onda sam imao i privatnih problema. Bicu iskren, jedno vrijeme sam bio izgubio i volju. Al zahvaljujuci ljudima koji mi se javljaju preko maila dobio sam nazad volju. I sad se moram pohvalit da sam poceo polako pisat tekstove. Imam vec par novih ideja. Vec sam nesto i snimio. Eksperimentisem nesto novo. Gledam da bude ludo, smjesno i komercijalno. Gledam da privucem malo stariju raju, mojih godina, koja jos nije prihvatila hip hop kulturu. Ta raja jos uvjek slusa stari rock. Nemam neke ceste nastupe u posljednje vrijeme jer nemam nista novo raji da ponudim. Al bilo je nastupa po Svedskoj, Danskoj, Norveskoj i Holandiji.

6. Sta mislis o danasnjoj sceni hip-hopa, koliko se ona razlikuje od one stare?
- Kakva scena ba? Mislim da "prave" scene nema nit je ikad bilo. Sto jest jest. Znaci nema nikakve razlike. Jedino sto se sad mozda klinci malo vise furaju na rep. Neki se cak podju bavit repom al brzo odustanu jer nema nikog da im pomogne ili da ih bar pogura. Svako misli samo na sebe i gleda samo svoje interese. Nikom nije stalo da pomogne nekom drugom jer se boji konkurencije. Bez konkurencije nema ni scene! To je moje misljenje. I zato mrzim slusat jedne te iste price ko je sta doprinjeo razvoju scene, ko je prvi probio led, ko nas je poguro itd... Ima par telenata al nazalost oni nemaju buducnost. Zalosno je i to sto ovi stariji reperi, koji su bili od samog pocetka, jos nisu dobili respekt kakav bi trebali. Za scenu su potrebna velika ulaganja a to niko ne zeli finansirat. Kad je u pitanju turbo-folk pjevacica sa silikonkama onda je lako naci sponzora. A ovako, naci nekog sponozora koji ce sponzrirat hip hop je isto ko pobjedit na lutriji. Albanci su dosta napredniji i oni, za razliku od nas, imaju pravu hip-hop scenu. Cekic je to vec skuzio. A vi znate sta se u nas kaze:" j***s zemlju kojoj je Albanija zapad".

7. Sta najvise slusas u posljednje vrijeme?
- Nista posebno. Preslusavam koju novu stvar kad izadje, analiziram i to je to. Trenutno se vrti Amy Winehouse. A dva CD-a koja ne vadim iz playera su Best of Marvin Gaye i Kemal Monteno s prijateljima. To obicno slusam kad dodjem kuci s posla. I onda zaspem.

8. Kada mozemo ocekivati tvoje nastupe u BiH?
- Neznam, valjda kad iskopaju piramidu. Konto sam mozda Unity ovog ljeta al mi ne odgovara datum. A idem dole na odmor da se odmorim od svega, pa cak i od muzike.

9. Da li internet lose utice na mlade ljude i njihov dozivljaj rap muzike, ili im ipak pomaze?
- Ne, ja mislim da im ipak pomaze. Zahvaljujuci internetu reperi danas lakse saradjuju i promovisu svoje pjesme. Nadam se da sam skonto tvoje pitanje.

10. Za kraj, nekoliko rijeci za clanove BosRap,a
- Hvala vam na interesovanju. Veliki pozdrav svim clanovima i posjetiocima BosRapa-a i svima koji se trude i sire ovu hip hop kulturu. Slusajte rep al ganjajte i zene!!! Piz.

Evo i tekstovi njegove dvije pjesme:

Amon Ra- Hajde mala

Mala, mala, hajde, pridji malo blize
Taj tvoj minic, pritisak mi dize
Uskaci u moja kola, da te malo djiram
Negrizem, ja sam miran, cjelu tebe ja bih diral
Vozim je gradom, ona mlati kosom plavom
I dok gleda vamo, meni drago kako bih je ****
Dok hip hop svira ona se pomalo dira
Moja kamera snima dok ona gacice skida
Ja vlim sve trebe, crne i bjele
Stare i malde, plave i smedje
Ona se hladi pivom, sjeda mi u krilo
Sapuce tiho, kako je pivo razhladjuje fino
A ja stanem u hlad i izvadim moju stvar
A ona vice: "Daj mi daj dok ti je jos visok tlak"
Zvala se Sabina, ima oci ko Aida
Usne ko Melinda a guz ko Anita


Hajde mala, hajde sad
gledaj vamo, gledaj sad
tebi pjesmu pjevam ja
za mene si jedina
samo ti, nezaboravi
o tebe ovisim
bez tebe nepostojim


Reci sve zelje, reci sta treba
Skinut cu zvijezde, biser sa neba
Prilazi meni, hladna je ko kocka leda
Zgodna, lijepa, mala je sladja od meda
U meni oci asimetricne
Njeno lice mene simpatise
Hajde gledaj sad, tebi pjevam ja
Ti si moja jedina, bice nam ola la
Ona nece prsten, ni zlatni lanac
Ej mala, dodji da te poljubi bosanac
Blinkeram, cekam da zagrisez mamac
Borim se jer nezelim da budem samac
Sad otkrivam tvoje tajne stvari
Tvoja strast raste, a vamo: "Mali, de oladi"
Htjela bi ti vise al neces da kazes


Amon Ra- Amon racija

Pogodi koja je razlika izmedju mene i vas?
Nisam ja kriv sto ej meni bog podario mj glas
I pored vas, on izabrao mene, vas svjet sada vene
Doba nove ere, Amon Ra vas lagano dere
Na kurac vise to ignorisanje nasih imena
Sine, oluja se sprema, zar necujes zvuk sirena?
Zar neosjetis kako beat roka? Poput vasih snova
Kazem vam, doslo je moje doba, livin'da vida locka
Hardcore, protiv svih opklada, ja znam i to
Indigo MC's, kopirajte moj underground flow
Znam damogu, znam, samo ako hocu
I vas majk za mnom place jer osjeca samocu
Ovo sto radim, radim zbog sebe a ne zbog komentara
Nisam zeljan diploma, medalja, vec samo para
DObre trebe karam, za ruke ih vodam
Pa me ljudi ljubomorno gledaju kad ulicom hodam


Amonracija
Prava Senzacija
DO u really wanna fuck with that? 2x


Gledao sam kako dolaze, kako odlaze
Ocito njihove pjesme kod obicnih ljudi neprolaze
Za svaki moj potez u ovoj igri koristim taktiku
Vrijeme mjenja sliku, kuzim vas ko matematiku
Danas svi imaju majk i snimaju iz hobija
Meni to ljulja vise poslu, moje pjesme dodju im fobija
Vasih godina sam dozivio puno toga
Znam za zivot ulice, oruzje, sve vrste dorga
Al bilo bi glupo da pisem o takvim stvarima
Zato bolje sutit i istinu pricat mojim jaranima
Kad slusam vase rime dosta mi prve dvije
Dosta mi da otkrijem sta se ispod vase koze krije
Moj put slavi je tezi jer sam na tudjem terenu
Nemogu doci do medija a kamol' do zvjezda na refrenu
8 godian iskustva, stil prelazi u naviku
Nisam poeticar al rima imam dobru zalihu

Obožavam Bechare....i Ljudi u petak dolaze u Požegu...
About Bechary :
Jo jo,mi smo Bechary grupa iz Slavonije sviramo tamburice znamo cak i kontrabas,rostiljamo kobasice jedemo kulen,clanovi ove slavonske zajednice su Mitnick(u ulozi beatmakera decko jako doro glumi, dobio je i oskara),Shomy(decko iznimnih vokalnih sposbonosti,budi susjede ujutro umjesto pjetla)Bulldovla(stranac iz amerike, pobjego je preko granice vamo u Hrvatsku, prica i repa na engleskom jeziku),Sokol(najveca pticurina od svih,kolje jadne golubove,hrani se ribom kad ju uvati,repa na pticijem jeziku o jea).A tu nam je Ogis al on je vanjski ministar Bechara,izrazio je zelju da to bude,pa smo mu dali tu ulogu. Radimo demo ocekujte ga na ljeto,imamo i promo demo s koim smo se promovirali po zemljama Sjeverne Afrike,jako je dobro proso. Toe to...peace my homie jea, stay black fuch jeah...hahahah


JEDNA OBAVIJEST:


Treću godinu za redom, u sklopu Požeškog kulturnog ljeta, Turistička zajednica grada Požege organizira hip-hop festival TABULA RASA OPEN AIR.
Ove godine, festival će se održati na terasi caffe barova Deja vu i Passage u središtu Požege. Datum održavanja je 10. srpanj (petak), a nastupaju:
KANDŽIJA, TARANTOO, Nellak, Gargamel, Bechary, RHS Coolektiv, K.L.U.B., Double A i drugi. Tu je i breakdance skupina Funky Steps iz Požege, a za zagrijavanje i after-party glazbu će vrtjeti DJ Distinctive.
Sve skupa počinje u 20 sati, a ulazak je besplatan.
Od 02h, svi se selimo na after-party u diskoteku The Best.
Vidimo se u petak na hip-hop festivalu Tabula Rasa Open Air!
P.S. U SLUČAJU KIŠE, KOMPLETAN PROGRAM ĆE BITI ODRŽAN U BESTU.



| c0ments. (12) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.