< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sta se treba ovdje napisat??? aaa doro... eo... pisat cu o maj self... a ok.... i o drugim selfovima.... i o maj lajf i o him-u... lol.... i o cekijuuuu uuueeee.... ugl.... citajtee meee


moj mejl: filipa-lukic@net.hr
msn: lady-_VALO@hotmail.com

eo jedna pjesma... koja mi je uber kul...

RIJEČI PJESME KURVE: DALEKA OBALA ( dominič napisao)
Stvari se polako vracaju na mjesto
ovakvo nesto se ne dogadja cesto
premda, priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam
i tad slike izblijede sve
i tad zatvaram se u sebe
i tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda kisne kapi na dlan padaju
prazno mjesto u mom krevetu
sjeca me, bila si tu

Tko zna kuda si otisla
tko zna zbog cega se ne vracas
tko zna, sve pise u zvijezdama

Jos jucer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
sto se dogodilo, gdje je ta kap
sto je prelila casu
sto te natjerala da odneses

Sve sto sam volio
a tebe sam volio
sve sto sam sanjao
a tebe sam sanjao
ma zar sam pogrijesio
sto sam se smijao
kad su mi govorili
da sve su zene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
kao u bajci prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratis
a vratices se znam
i sve dok tvoja ruka
ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrlis
dok me ne poljubis
dok me ne zagrije tvoj dah



Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Linkovi

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

him anđel... ma de ... KANTORICAAA

majaaa mojaaa aaa super suraa

kralik

nensi & pepa

kormanica simpli d best

ina... aaa cajkaroš... al dora... mislim ok je

inina seka... cajkaroš isto... dobra, mislim lol... kul je

kelja... curu neznam... mislim znam je... prek bloga... cini se ok

tonka... ima super blog... isto je neznam ovak... al cini se ok

vanessa ili vessna.... uber kul zenska....

bulja, anja, ana, bejbe il neznam, hugo... neznam ju ovak... kul e... bojim se njenog dizajna...



eeee sad ja nastupam.... uffff

e ja biti ovak ...
Zovu me ( a ne odazivam se uvijek na ) filipa ... iliti fipa, iliti fićisava pa fičana, pa pa ima jos, fića, fićo ( ma nisam jaaa muškoooo) aaa doro, ima jos...nickova mali milijun allll ja bi ćela.... mislim.... niko me tak ne zove.... al ja ocu bit LaDy VaLo.... ehehehe ma noooo deee lol ...
zivim u gradu na draviiii .... uuuu
slusam metal, pank, rock ( nas i strani)
Volim:HiM, Ville Vala.... ( vilić pilić... ma ubijem vas... ), Cezara... njiii to biti moj spominjani cuko....lol, cokoladu, net, mob, tv, komp, frendove, crnu boju, crninu (lol, sam to nosim...lol), kajš moj metalni, killerice, starke ( crne, plave, zelene, crvene...), izlaske, nadasfe zajebanciju, smijeh, kad se ljudi smiju, volim svog tatuuu.... ooouuujjjeeeaaaa, proslavu ng... ahha, , volim glazbu, volim sve neobično, volim jednog likaaa.......... volim, volim, volim... ŽIVOT!!!
Ne volim: školu, nepostene ljude, umisljene, sminkere, fejkere, preseratore, tračanje, ogovaranje, osobe koje laju a ne grizu, kad sam u kazni, mrzim se stopit s okolinom, ne volim isto i kad ljudi glume neš, kad seru, kad mi govore kak i sta da radim.... itd. ... iiii da mrzim.... roza boju.... grrr haha mozd mrzim i britni.... hahah...lol
Naj frendice: Anja, Maja, Korman, Vanessa ( nju neznam dugo... al je kul covjeculjak), Vanda, Ines, Mirna, Mija, Ema...
Naj frendovi: Darac, Ivan, Crnjo, Dominič...
Ja: smijesna, vesela, never depresivna, volim zivot, uzivam u njemu, smijem se, kul mi jee, oću isprobat svee, luda, poremecena, volim... sve ludo i neobicno... aha.... i volim.... njegaaaaa
Naj grupe: Him, Rhcp,Evanescence,Nirvana,Metallica, Kiss, Ac Dc, Gunsi, Sistem, Korn, Daleka obala, Prljavci, Six pack, Plavi orkestar, Hladno pivo, Crvena jabuka, Azra...
free image hosting

free image hostingMyspace layouts

Myspace layouts

>Myspace layouts

Myspace layouts










Click here to get awesome songs for FREE!

pjesme...

HIM- Solitary man

Melinda was mine 'til the time
that I found her holdin'
Jim and lovin' him.

Then Sue came along,
loved me strong,
that's what I thought,
but me and Sue,
that died, too.

Don't know that I will
but until I can find me,
a girl who'll stay and
won't play games behind me.

I'll be what I am,
a solitary man,
a solitary man,
a solitary man.

I've had it to here - being where love's a small word,
a part time thing, a paper ring.
I know it's been done
havin' one girl who loves you,
right or wrong,
weak or strong.

Don't know that I will
but until I can find me,
a girl who'll stay and
won't play games behind me.

I'll be what I am,
a solitary man,
a solitary man,
a solitary man,
a solitary man.

Don't know that I will
but until I can find me,
a girl who'll stay and
won't play games behind me.

I'll be what I am,
a solitary man,
a solitary man,
a solitary man,
a solitary man.

Don't know that I will
but until I can find me,
a girl who'll stay and
won't play games behind me.

I'll be what I am,
a solitary man,
a solitary man,
a solitary man,
a solitary man.HIM- Vampire heart

You can't escape the wrath of my heart
Beating to your funeral song
All faith is lust for hell regained
And love dust in the hands of shame

Let me weep you this song
Of my heart deformed
And lead you along this path in the dark
Where I belong
Until I feel your warmth

Hold me like you held onto life
When all fears came alive and entombed me
Love me like you loved the sun
Scorching the blood in my vampire heart

I'll be the thorns on every rose
You've been sent by hope
I am the nightmare waking you up
From the dream of a dream of love

Let me bleed you this poem
As Heaven's gates close
And paint you my soul,
Scarred and alone
Waiting for your kiss to take me back home

Hold me like you held onto life
When all fears came alive and emtombed me
Love me like you loved the sun
Scorching the blood in my vampire heart

HIM - And Love Said No

And love's light blue
Led me to you
Through all the emptiness that had become my home
Love's lies cruel
Introduced me to you
And at that moment I knew I was out of hope

Kill me
I begged and love said no
Leave me
for dead and let me go
Kill me
I cried and love said no
Kill me
I cried and love said no

Love's icy tomb
Dug open for you
Lies in a cemetery that bears my name
Love's violent tune
From me to you
Rips your heart out and leaves you
bleeding with a smile on your face

Kill me
I begged and love said no
Leave me
for dead and let me go
Kill me
I cried and love said no
Kill me
I cried and love said no

And love said no

And love's light blue
Took me from you
And at that moment I knew I was out of hope

Again

Kill me
I begged and love said no
Leave me
for dead and let me go
Kill me
I cried and love said no
Kill me
I cried and love said no

And love said no
HIM- Under the rose

I dream of the winter in my heart turning to spring
While the ice gives way under my feet
And so I drown with the sun

I've been burning in water and drowning in flame
To prove you wrong and scare you away
I admit my defeat and want back home
In your heart under the rose

I open my eyes with a sigh of relief
As the warmth of summer's sunlight dances around me
And I see you with dead leaves in your hands

I've been burning in water and drowning in flame
To prove you wrong and scare you away
I admit my defeat and want back home
In your heart under the rose 3x

subota, 09.12.2006.

dark light...

e ljudofi ... kak ste? eo ja vise ne biti u badu... nisam ni bil... al tak je zgledal.... jbg... kej moremrofl et vrijeme je da ja napisati postek... al ja neznati o cem pisati... gljupo mi pisat kaj radim prek dana... mejbi da pisem sam vikende... a?smokin kaj mislite? ma ugl. et vratil se sad iz vana... grrr u kazni sam.... grr ... zato kaj sam juj... radil... nes... i skontase mee... a jbg... nea vejze... i tak to... bil sam vani i bil je grejt... bile mijaaa , ema , kormanica, tina, mirna, kixxa, popovicka i jaaaa ... mi smo zprv trebale na klajzanje, bat pukla je neka cijev... i šit... nea veze... mi osle onda do parka, pa do bip bip bip... hhehe i tamo smo.... se zabavljale heheh bio....superrrrr.... hehheh ae neznati vise.... joj kaj da napisem jujjjj ma sam cu kazat... da me ne zanima misljenje drugih... da sam se bedirala zbog nekih glupih komentara... al skontala sam da ima osoba koje ne voleee i koji me jako voleee s kojima izlazim i pred kojim mog rec i napravit sve bez da mislim sta ce pomislit... et fala svima na kommovima... i idem sad pozdravit ljudoveeee PRVO ovak kantorici wave
pa ondamirniiimah
pa onda tini, kormanici i popovicki.... i naravski mojoj majiikiss
et to je sve... ak sam nekog zbrv nek se ne ljuti... ae book

- 20:27 - Komentari (40) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.