live sucks

16.02.2007., petak

evo i mene

danas sam išla i školu ujutro.imali smo za smisliti igrikaz i moja grupa je dobila 4 naznam zašto.kada sam došla iz škole odmah sam išla u gradsku knjižnicu na kompijutere na chat jer mi doma nije instalirana java,ali i to ču srediti.u knjižnici sam bila od 2 do sada i prilično sam se izmorila chatajuči.sada kada sam doma napokon mogu uživati hvala bogu.I to j to.MySpace

MySpace

Bigoo

Bigoo


- 18:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zivot dvije otkačene cure...uvest ćemo vas u svoje ljubavne probleme i naše super društvo

evo malo slikica

hororry

a obožavam hororr filmove to su:krug1,2.progonjeni,legenda o gradu tame,teksaški masakr motornom pilom,noć vještica,otok progonjenih,otok straha,vrisak,grimizne rijeke,sedam,put bez povratka,van helsing,klan vampira,kuća duhova,ghosts,djeca kukuruza itd.ma ima ih stvarno puno i preporučujem da ih sve pogledate,stvarno su super.

nekoliko ljubavnih sms-ova

voljet ču nekad,
voljet ču nekog,ali nikad nikog,
kao nekad nekog!!!

ako je ljubav droga onda sam ja največi narkoman.

kad bi ponovno srela tebe,
srela bi sreču,jer dečka sličnog tebi,više nikad sresti neču.

svi su mi rekli da te zaboravim,ali mi nitko nije reko kako!!!

ako te ikada budem zaboravila
bit če to posljednji dan u mom životu!!!

ostvarili smo ono što nismo htjeli
pamtit ču dan kada smo se sreli
ne diraj u prošlost od nje se ne živi
pa dobro znaš da smo oboje krivi!!!

metalci su zakon.,
metalci su cool,a ja volim jednog baš onako ful!!!

ako voliš nemoj to kriti,
jer nije zabranjenl zaljubljen biti!!!

imam ih još preko 400 ali mi se neda pisati.

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

layout for myspace

layout for myspace

Friendster images

Friendster images

Myspace

Myspace

free image hosting

free image hosting

Myspace

Myspace

MySpace images

MySpace images