listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

my infermal life.....

...Never say: "I love you",
If you don’t really care.
Never talk about feelings,
If they aren’t really there,
Never hold my hand,
If you’re going to break my heart,
Never say you are going to,
If you don’t plan to start,
Never look into my eyes,
If all you do is lie,
Never say hello,
If you really mean goodbye...


Music Video:PERFECT SKIN (by 69 Eyes)

Music Video Code provided by Video Code Zone





blogovi koje često chitam...
nutfića
nutSaky
nutvanessa
nutines
nutandrea
nuttin@
nutivona
nutlucijana
nutzakon dizajn za blog
nutAdry
nutLuda metalka
nuttonka a.k.a velvet dreams
nutmilasicaa
nuttea a.k.a chilly



MySpace Layouts

... a ovo je najljepši čovjek na cijelom jebenom svijetu...

myspace

myspace


..hm...pa sad nešto o meni..ime mi je Anja,imam slavnih 13 godina i živim u OSIJEKU...nepokorenom gradu..u naj kvartu...naravno BOSUTSKO...4ever...idem u 7.b razred u oš.d.cesarić...slušam svašta...inače love metal...rock...punk...a kad sam vani s društvom,onda cajke...naj grupe su mi_HIM_69 eyes_EVANESCENCE_RED HOT CHILI PEPPERS_GOOD CHARLOTTE_U2_APOCALIPTYCA
_NIGHTWISH_SIXPACK_PRLJAVCI_CRVENA JABUKA_AZRA_BIJELO DUGME_DALEKA OBALA....imam crnu kosu i smeđe oči...i imam naj ekipu na svijetu:VANESSA,VANDA,INASS,
MILASICA,TINA,CRNJO,DOMBA,LASLO,BIMBA,SPAJIĆ
....MARINA,LUCIJANA,TINA,ANDREA,
IVONA,TEA,BARBARA,FILIPA....i to bi bilo too....
...MSN...
madanja13_os@hotmail.com
...mail...
madhim_angel@net.hr





...evo malo sličica...




Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting






Image Hosted by ImageShack.us




...i neke pjesme...

...red hot chili peppers...


lyrics - can't stop



lyrics - californication



lyrics - by the way



lyrics - snow (hey oh)


...him...


lyrics - your sweet six six six



lyrics - don't fear the reaper



lyrics - buried alive by love



lyrics - wicked game



lyrics - vampire heart


četvrtak, 12.10.2006.

...FuNeRaL oF HeArT...

danas sam, kao i svaki dan poslušala pjesmu od HIMA(...funeral of hearts) i po stoti put se uvjerila da je to doista tako. i stvarno mi je više dopizdilo to što kad se meni neko sviđa ili postoji "druga" osoba ili kao da nemamo šanse,a onda kad se taj lik meni više nesviđa onda mi kaže kao da me voli i da je bio glup,da nisam ja kriva....ma uglavnom blabla.to mi je više dopizdilo! ali naravno ja nebi bila ja da se opet nisam zaljubila u krivog!! naravno da jesam i naravno da on kao to zna ali me zajebava i neće mi reć u facu nego uvijek preko nekoga nešto...ma uglavnom glup je!!! dosta mi je više svega, a valjda i vama dođu oni dani kad se loše osjećate i neznate sami šta bi sasobom. e pa meni je baš danas takav dan, samo pizdim i nemam sreće!!! ma ja općenito nemam sreće u životu,ali ovo danas me totalno izbacilo iz takta. ma uglavnom neću vas zamarat sa svojim glupostima. a evo malo happy things, pa malo sam bila vani i ono ništ posebno. i kad sam se tako usrano osjećala jedina osoba koja me mogla barem malo oraspoložit bila je moja DORA!!! ma ona me uvjek sa svojim zajebancijama uspije nasmijat. ali sad kad je ona otišla ćiku, malo "plačem",a malo se smijem. ko neki najveći luđak. totalno sam friky danas. neznam koji mi je... ma uglavnom napisat ću vam sutra bolji post kad se malo skuliram!!!! ajd don*t worry,be happy!!!** pozzz!! by: HIM angel*




.....a evo jedan "angel".....

MySpace

MySpace





| CoMmEnTaRiChI (6) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.