kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Dizajn by : Rihanna Fan

°° Paper/love

Dobrodošli na novi fan blog o
Hilary Duff! Ne dopuštam zle
komentare.. ako ne volite Hilary
ili vam se ne sviđa moj blog
slobodno se pokupite sa
mog bloga! jer šta ćete postići
time da mi blatite blog?NIŠTA!
Na ovom fan blogu možete
naći sve u vezi Hil..

Hilary Duff Quotes

“My life is very crazy and busy,
but I love it that way.”

“Mom always tells me to celebrate
everyone's uniqueness. I like the way
that sounds.”

“I know I can handle dramatic
roles, but I don't think I should
have to play a young mother on crack to prove it.”

“I love clothes. I can't control myself.
I have a huge fetish for shoes and clothes and make-up.
I'm the kind of person who doesn't like to wear things
over and over again.”

“I'm not anywhere close to being a
mom, but I hope that people leave her
alone so she and her husband can have
normalcy and focus on their new child.”

'Bout HIL

Birth name: Hilary Ann Duff (aka Hilary Ann Lisa Duff)
Nickname (s): Hilary, Hil, Juicy
Occupation: Actress, singer
DOB: 09/28/87. (Monday)
Nationality: American
Place of Birth: Houston, Texas
Current Residence: Los Angeles, California, USA & Houston, Texas,USA (as of 1/25/04)
Height: 5'5"
Pets: 2 dogs (Little Dog & Remmington)
Eye color: hazel
Natural hair color: brown
Marital Status: Single
Zodiac Sign: Libra
Chinese Zodiac Sign: Rabbit


Height: 5' 4" = 1.63 m

Family:
Mother: Susan Duff
Father: Bob Duff
Sister: Haylie Duff

button of my site:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

LINX:
Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Gwen Fan [LOLA]
Jojo Fan
Tatu FAN
Lindsay Lohan **
Justin Timberlake
Paris Fan
Joss~Fan

DISNEY ADVENTURES INDIA

četvrtak, 23.08.2007.


H.D. osvaja glazbene ljestvice uskoro sa svojim najnovijim albumom - Dignity! Disney adventures imaju ekskluzivan intervju sa zvijezdom Hilary, osobno

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

da li ti je draza gluma ili pjevanje ili oboje?
volim oboje, ali ako moram izabrati nesto, izabirem pjevanje.

Tko ti je najbolji pjevač? Imaš li kojeg idola?
Volim Nelly Furtado! Ona mi je stvarno 'cool' . Sviđa mi se kako se ona obogatila i dokle je dosegla sada. Sve oko nje je ok.

Ako bi mogla biti (glumiti) ili posuđivati glas Disney karakteru, tko bi bila?

Voljela sam Minnie Mouse kada sam bila mala...

Imaš li poruku za čitatelje Disney Adventures(Disney-evih avantura)?

Hey ljudi! Hvala vam puno na ljubavi i potpori za lizzie! Zapamtite, uvijek slijedite svoje snove. Volim vas!

Tvoja mama je super cool! Kakav je tvoj odnos sa njom?

Moja mama, sestra i ja uvijek imamo predivan odnos. Ona (mama) je pametna i jaka.
I još imam puno za naučiti od nje. Ali sada ju trebam na različiti način nego kada sam imala 16 godina.

Kako je bilo glumiti ulogu Lizzie McGuire?

To je bilo divno iskustvo - jako slično normalnom, tinejđerskom životu.

Što te najviše intrigira o Indiji?

nisam još bila u indiji ali sam čula da je predivno!voljela bih ju posjetit!



[ 23 Words ] On/Off [x]


_____________________________________________________________________


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.