killing me softly

06.09.2005., utorak

ja sam nia. imam 14 godina i zivim s tatom i macehom u jednom malom mjestu. zapravo; to mjesto i nije tako malo, ali nema veze. mama mi je umrla kad sam imala 3 godine... tata se ponovno ozenio ove godine, i to za jednu lijepu djevojku koja je pomalo zla prema meni. idem u skolu busom, svako jutro u 6 sati jer jedino tada bus ide za grad. slusam nirvanu i samo nirvanu. nemam kucnih ljubimca jer tatina zena smatra da nije higijenski imati zivotinje u kuci. uzasno jadno... volim citati knjige. nemam decka jer u ovoj selendri su samo neki seljaci, decki koji se ponasaju kao kreteni. imam mladeg brata, on ce sad u prvi razred... pravi gnjavator. stalno bi gledao pokemone ili nekaj takvo. nemam najbolju prijateljicu jer sve cure misle kako sam precudna jer se oblacim u crno. imam najboljeg prijatelja; zove se dario. on je stvarno super prijatelj. najvise volim svoju baku, ali ona zivi u zagrebu a ja sam u istri... ponekad znam otici kod nje, onako, preko praznika... to bi otprilike bilo to, za sada, naravno...


+bok+
- 17:15 - komentiraji (4) isprintaj

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni

+ja sam nia
+imam 14 godina
+imam crnu kosu i zelene oci
+svi kazu da sam visoka i mrsava
+slusam izricito nirvanu
+najdraza boja mi je crna
+nemam kucnog ljubimca
+volim citati knjige, slusat glazbu i crtati
+ne volim lazi, umisljenost, britney spears i slicne stvari
+nemam najbolju prijateljicu





stavila sam ovu pjesmu jer mi je ok, a nije bilo ni jedne pjesme od nirvane







linkovi

puppie on acid







+++++++++++++++++++
ako ste dosli na moj blog, ne znaci da morate komentirat.
nije sve u komentarima. a meni je stvarno svejedno koliko imam komentara jer ovo sta pisem, pisem zbog sebe ponajvise... :)