siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sve o Hilary Duff i o mom životu!!!!

Kakav ti je moj blogs???
Super
Dobar
Ok
Može proć
Pre,pre super
Grozan
Get CodeView Result

Linkovi

Dorothy
Lila=)

Web Counter
Web Counter

Moja mala abeceda:
A-avion...naj prijevozno sredstvo
B-blogovi...obožavam ih pisati
C-crvi...najviše ih se bojimjavascript: void(0);
Pogledaj
D-Dora...moje ime
E-Engleski...najbolji jezik
F-friends...prijatelji nemogu bez njih
G-Garfield...hm neznam
H-Hilary Duff...moja naj pjevačica
I-Ismael...najgore ime koje sam ikad chula
J-jelo...obožavam papat...ali mrzim meso
K-klizanje...super sport
L-luda...jedan dio mene
M-mama...obožavam svoju mamicu
N-novci...mrzim ih...ali na jedan način ihi i obožavam
O-oči...prva stvar koju gledam na dečkima
P-psi...naj životinje
R-Roko...moj naj frend i još neš...roba...obožavam je
S-Sting moj pas...i još neš šoping
T-tatko...najbolji tatica
U-utrke...obožavam ih
V-voda...ne možemo bez nje
Z-zemljopis...ok premet



Andrea

O meni:

Ime:Dora
Datum rođenja:15.08.1995.,Rijeka
God:12
Razred:najbolji 6.a
Naj pjevačica:Hilary Duf

Ne volim:
-umišljene cure
-cure koje misle da su savršene
-mačke
-štakore

Volim:
-moje frendice i frendove
-pse
-more
-život

Užasno se bojim:
-glista
-crva

O Hilary Duff:

Ima i prezime: Hilary Duff
Datum rođenja:28.9.1987.,Texas
God:20
Njena adresa:10061 Riverside Dr.
P.O. Box 1021
Tulca Lake
CA 91602

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
So yesterday

Hilary Duff Lyrics
So Yesterday Lyrics
Little voice

Hilary Duff Lyrics
Little Voice Lyrics
Beat of my heart

Hilary Duff Lyrics
Beat Of My Heart Lyrics
Girl can rock

Hilary Duff Lyrics
Girl Can Rock (remix 2005) Lyrics
Sweet sixteen

Hilary Duff Lyrics
Sweet Sixteen Lyrics

ponedjeljak, 28.01.2008.

Jeeeejy!!!!

Bok,ne komate mi!!!!buhuuuucrycry,ma ja sam svejedno super happybelj!!!!
Dogodilo mi se neš super dobila sam novi cd od Hilary Duff,jeeeeejythumbup!!!!
Sad sam baš happy!!!I slušam ga već cijeli dannaughty!!!To je onaj na kojem je cijeli koncert i još puno spotića,najboljifino!!!!Jeste mi vi happy???nutHehbelj,šaljem vam svima puno pusa i puno vas pozdravljammah,a posebno pozdravljam bolesnu Andreicueek(nadam se da ćeš brzo ozdravit),Jele,Dorinu,Bruna i Roka!!!wave
P.S.naravno i mamu i tatucerek



| …KoMiChI… (24) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Free Heart Pink Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com