Hilarydufffan

utorak, 16.05.2006.

Hilary u Cosmu


Hilary je pričala u Cosmu o odrastanju, njezinoj obitelji i kako ona obožava svoju karijeru. Ona je isto otkrila njene prve osjećaje prema njezinom dečku. Pročitajte...


P. Kako je bilo pozirati za tako poznat časopis?

O. Bila mi je čast biti ispitivana za Cosmo. Ja sam sretna da sam bila sposobna pokrivati takvu veliku demokraciju. Ja sam uvijek volila Cosmo i bilo mi je veselje biti na naslovnici.

P. Jesi li ti zadovoljna da si u magazinima sa više zrelijim sadržajima?

O. Da, to je prekrasno usuditi se ući u zreliji svijet odrastanja.

P. Hoće li poziranje za fotografije postati prirodno za tebe nakon intervjua?

H. To nije uvijek lako, ali preko godina, ja sam naučila odlično pozirati i okretati i odmarati. Oni su vrlo profesionalni (fotografi) i topli i ponašaju se jako prijateljski.

P. Možeš nam dati mali govor o čemu su te pitali u Cosmu'

H. Pričali smo o mojoj budućnosti, mojem osobnom životu i puno, puno drugih stvari.


- 08:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #