Image and video 
		hosting by TinyPic

Hilarie Burton

20.01.2008., nedjelja

~...~

Bok swima...ewo mene nakon duuuuugog vremena...lol..
Nemojte mi zamjerit...ponekad znam biti jaako lijena...smijeh
Ewo..prvo hvala svima na komentarima...sad cu vam se oduzit...
Neznam sta da vam pisem...nadam se da pratite OTH na HTV2...
Ova epizoda je bila full dobra, a u iducoj ce Derrek zarobiti i
Peyton i Brooke, pa ce se uspijet oslobodit, i postat ce nerazdvojne...
a ostalo cete vidit...
Sada bash gledam neke vide-e na You Tube-u o OTH-u, pa cu vam
savit nesto o petoj sezoni, koju cu nadam se dobit!! smijehsmijeh



To bi bilo sve za sada...dajte mi prijedloge sta da vam napisem...
ako vas nesto zanima ili tak..jer ja neznam vise sta da pisem...
Big kiss svima...kiss

- 18:09 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MissPatrishaDesign (:

`Bout this blog end me..
Bok..ja sam Patricija..u zadnje vrijeme nisam cesto na blogu, tako da se nemojte zacudit ako vam odma ne odg.ugl.ovdje cu pisat i objavljivat stvari o mojoj naj seriji One Tree Hill
Rodena 22.7.1994. in Pula.. x)
to je sve sta trebate znat o meni..btw,my msn:
x.misspatrisha.x@hotmail.com

Linkovi
Moj personal blog (:
Ella

Ko oce na ovu lisu, nek se potrudi..

:: ZANIMLJIVOSTI O HILARIE ::

*Pojavila se sa Shawnom Whiteom na Teen Choice Awards 2006.
*Hilarie je visoka 174cm.
*Nije dobila ulogu u seriji Radio.
*Hilarie je bila na naslovnici časopisa "American Cheerleader" u izdanju Siječanj/Veljača 2004.
*Jedan od njezinih nadimaka je H-Bomb.
*Pojavila se u spotu Jack Mannequin - The Mixed Tape kao Peyton Sawyer.
*Hilarie voli čitati za vrijeme pauza na snimanju One Tree Hill-a.
*Prvi puta se poljubila u 5 razredu osnovne škole.
*Horoskopski znak joj je Rak.
*Omiljeni pisci su joj Ray Bradbury i F. Scott Fizgerald.
*Prirodna boja očiju joj je zelena.
*U srednjoj školi je bila vođa navijačica te je bila proglašena kraljicom mature.



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us