< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pisat ću o sebi i mojim ludim prijateljima
iz razreda.Njihove probleme i ljubavi i tako dalje i o sebi naravno.layout for myspace

layout for myspace







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





Blogovi mojih frendova

Stipe
Iva
Iva2
Fabio
Monika
Zrinka
David
David2
Matia
Sandra
Petra
Dora.M
Ivona
Dino,Lara i Monika

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Ja sam taj novita cura.Imam..god idem u .... razred.Volim plesati i samo plesati.
Nemam dečka ali imam simpu koji se zove ..... .
Blabla,blaEvo jedan jako popularan spot.

Hips Don't Lie Video
Hips Don't Lie lyrics - Shakira lyrics














Shakira Music Videos
Music Video Codes by VideoCure


Evo još nešto o meni nevolim umišljene,osvetoljubive ljude,.....Volim slušati sve osim narodnjaka u mom blogu će biti vrlo zanimljivih stvari.


Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us














Get a scroller sign at http://www.glitteryourway.com



nedjelja, 04.03.2007.

Opet isto

Bok ljudovi šta se radi jučer smo opet bili na pici.Strava bilo je super.Bilo nas je devet.To su bili Stipe,David,Dino,Monika,Iva,Ziki,Dora B.,Lara i ja.Još smo malo prošetali do trsacke kule.roflStrašno me živcira da moja naj frendica stalno govori da sam najljepša u razredu,a ja dobro znam da nisam.UUUUUUŽŽŽŽAAAASSSSS.burninmadDanas još jedan kraj ljepog odmora.NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEmad.Sutra me pita matišu.Joj u petak smo bili na zvjzdarnici dosadno.zijevzijevzijevzijevAjde vidimo se PPPPIIIŠŠŠŠŠIIIIIIIITTTTTEEEEE KKKKOOOMMMMMEEEENNNNNNNTTAARRREEE.BIG KISS.kisskisskisskisskisskisskisskiss



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Get a scroller sign at http://www.glitteryourway.com