17.05.2007. / četvrtak

TVRTKO HOPEK - LES

Naime jedan je lik u Bj.izdao svoj album prvijenac pod nazivom "Daj mi jače".. Zove se Tvrtko al predstavljen je kao Les. Pjesme su mu zaista dobre, pa ću s vremenom na vrijeme stavljat lyricse njegovih pjesama na blog.. Ima originalni i nesvakidašnji stil. Ljubitelji dobrog nam Urbana, vjerujem da će se zadovoljiti Lesovim pjesmama. Urban je zaista jedan jedini, ali Les posjeduje isto "ono nešto" i opet na neki svoj jedinstven način, naravno. Ima izniman glas i vjerujem da će vam se svidjeti. Svaka njegova pjesma nekome je posvećena tako da dobiva na težini i kvaliteti. "Bjelovarčanin Tvrtko Hopek aka Les novo je ime na hrvatskoj sceni i za njega se može upotrijebiti ona otrcana fraza da je ime koje obećava. ..." kaže T-portal. A ja kažem da se ne treba upotrijebiti otrcana fraza jer tu frazu je vjerojatno jedino on i zaslužio od svih naših pjevača s domaće estrade...Jer imena koja su obećavala već nas godinama sramote na Euroviziji. Jedva čekam kao i mnogi Bjelovarčani da izađe novi album, jer ovaj znamo svi napamet :D

Les – Vodimo ljubav (do kraja) lyrics

Reci ne želim biti tu želim biti zrak,
Što ulazi u tvoja usta
Miris što ulazi u zidove
U zavjese pred tvojim očima.

Ja spuštam se, na koljena,
Pred tvojim očima
Ja skidam se do kraja.

Reci ne želim biti tu
Ja želim sve.
Želim riječi u predahu.
Cigaretu kada prođe ono
Najbolje
A kroz prozore bacamo čikove.
I gutamo slova, iz navike
A ono najbolje je najgore
Do kraja.

(Ljubav do kraja, vodimo.
Ljubav do kraja, vodimo.)

REF:
Mi vodimo ljubav. 4x

(pa ra pa pa ra ra..)

(Ljubav do kraja, vodimo.
Ljubav do kraja, vodimo)

REF:
Mi vodimo ljubav. 4x



Image Hosted by ImageShack.us

- 11:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.