12.02.2007. / ponedjeljak

NoNAme






isus te kako gubim ispiraciju za ovaj blog....šta da pišem? u subotu nisam išla van...bila sam kod dečka cerek cerek cerek cerek ..on se napio i zaspo u 9 a ja sam gledala filmove na lapu i napila se sama...smijala sam se sama sebi kak se smijem i kak se dobro zabavljam...do 3 negdje....i onda se moj dragi probudio i boljela ga je glava....i onda (............smijeh)sam ja otišla spavat ...hehe sve u svemu bilo je 4ra al rekoh sama sebi: tammy vrijeme je da kreneš u grad....i idem...ovaj vikend idem....napravit ću đir po cijelom gradu...oblokat se ko svinjče...pjevat...plesat....milina ..btw jel ko probao jest sendvič sa salamom, dukatelom i chipsima od paprike? njem....prefino...to smo beba i ja papali u subotu hahahahha

- 20:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.